Fundació Privada ECOM
Explicació de la demanda
ECOM som un moviment impulsat per persones amb discapacitat física i/o orgànica que treballem, a través del nostre empoderament i la nostra participació, per aconseguir una societat inclusiva on puguem fer efectiu l’exercici dels nostres drets.
Busquem algú per assistir una persona amb discapacitat física, resident a Igualada, perquè pugui portar a terme els seus objectius de vida de forma autònoma i independent.
Busquem algú per assistir una persona amb discapacitat física, resident a Igualada, perquè pugui portar a terme els seus objectius de vida de forma autònoma i independent.
Entitat
Fundació Privada ECOM
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Atenció directa
Territori / Ubicació
Igualada
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Persones amb discapacitat
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
• Formació en l'àmbit de l'atenció a les persones en situació de dependència, sociosanitaris, infermeria...
• Formació en integració social o educació social.
• Formació en integració social o educació social.
Tipus de jornada
Mitja jornada
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
Funcions i tasques a desenvolupar:
D’acord amb les característiques de la seva intervenció, l’assistent personal tindrà les
següents funcions:
• Funcions de suport o activitats considerades de substitució en activitats d'atenció a les necessitats de la vida diària (higiene, alimentació, acompanyament, atenció personal…).
• Funcions de suport en activitats d'acompanyament fora de la llar (lleure, formació, feina, acompanyaments mèdics, participació comunitària, gestions personals, entre d'altres).
• Funcions de suport o activitats considerades de substitució en d’altres activitats que formin part del projecte de vida independent de la persona usuària. Per exemple: tasques domèstiques.
Requeriments:
• Experiència en l'acompanyament i suport a les persones en situació de dependència.
• Experiència en mobilització i transferències de persones amb discapacitat.
• Interès i capacitat d'aprenentatge.
• Incorporació de la filosofia de vida independent.
• Capacitat organitzativa, autonomia, responsabilitat i posicionament en segon pla.
• Bona comprensió del català, i valorable parlar-lo fluidament.
• Permís de treball en vigor.
• Certificat de delictes de naturalesa sexual.
Competències:
• Flexibilitat i adaptabilitat.
• Atenció centrada en la persona.
• Honestedat, respecte, responsabilitat i escolta activa.
• Compromís, empatia, prudència, assertivitat i capacitat de situar-se en un segon pla.
• Capacitat de ser una persona activa però no directiva.
Valorarem:
• Certificat de discapacitat.
• Formació en l'àmbit de l'atenció a les persones en situació de dependència, sociosanitaris, infermeria...
• Formació en integració social o educació social.
• Disponibilitat per fer viatges.
Oferim:
• Incorporació 29/12/2025 amb contracte indefinit (1 mes de període de prova)
• Jornada: 20 hores setmanals (dilluns de 17 a 21 h - dimarts i dimecres de 8:30 a 11:30 h, i de 18 a 21 h - dijous de 9 a 13 h).
• Salari: 797,62 € bruts mensuals en 12 pagues + aprox. 34 € plus nocturnitat mensual.
• Ubicació: Igualada.
D’acord amb les característiques de la seva intervenció, l’assistent personal tindrà les
següents funcions:
• Funcions de suport o activitats considerades de substitució en activitats d'atenció a les necessitats de la vida diària (higiene, alimentació, acompanyament, atenció personal…).
• Funcions de suport en activitats d'acompanyament fora de la llar (lleure, formació, feina, acompanyaments mèdics, participació comunitària, gestions personals, entre d'altres).
• Funcions de suport o activitats considerades de substitució en d’altres activitats que formin part del projecte de vida independent de la persona usuària. Per exemple: tasques domèstiques.
Requeriments:
• Experiència en l'acompanyament i suport a les persones en situació de dependència.
• Experiència en mobilització i transferències de persones amb discapacitat.
• Interès i capacitat d'aprenentatge.
• Incorporació de la filosofia de vida independent.
• Capacitat organitzativa, autonomia, responsabilitat i posicionament en segon pla.
• Bona comprensió del català, i valorable parlar-lo fluidament.
• Permís de treball en vigor.
• Certificat de delictes de naturalesa sexual.
Competències:
• Flexibilitat i adaptabilitat.
• Atenció centrada en la persona.
• Honestedat, respecte, responsabilitat i escolta activa.
• Compromís, empatia, prudència, assertivitat i capacitat de situar-se en un segon pla.
• Capacitat de ser una persona activa però no directiva.
Valorarem:
• Certificat de discapacitat.
• Formació en l'àmbit de l'atenció a les persones en situació de dependència, sociosanitaris, infermeria...
• Formació en integració social o educació social.
• Disponibilitat per fer viatges.
Oferim:
• Incorporació 29/12/2025 amb contracte indefinit (1 mes de període de prova)
• Jornada: 20 hores setmanals (dilluns de 17 a 21 h - dimarts i dimecres de 8:30 a 11:30 h, i de 18 a 21 h - dijous de 9 a 13 h).
• Salari: 797,62 € bruts mensuals en 12 pagues + aprox. 34 € plus nocturnitat mensual.
• Ubicació: Igualada.
Idiomes
bona comprensió del català, valorable parlar-lo fluidament
Disponibilitat de vehicle propi
No
Salari
797,62 € bruts mensuals en 12 pagues + 34 € mensuals aproximadament de plus de nocturnitat
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica
Oferta en PDF
000-REF_AP2505-AP_IGUALADA.pdf91.23 KB
