Fundació d'atenció a la dependencia de Sant Joan de Dèu
Explicació de la demanda
A la Residència ASSIS, situada a Sant Quirze del Vallès, estem buscant incorporar al nostre equip un/a tècnic/a de RRHH compromès i amb vocació per contribuir a la gestió integral de Recursos Humans, garantint l'adequada selecció, avaluació, desenvolupament i motivació del personal, així com el compliment dels processos administratius i de qualitat, amb la finalitat d'afavorir la millora contínua i l'assoliment dels objectius organitzatius.
Entitat
Fundació d'Atenció a la Dependència Sant Joan de Déu
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Territori / Ubicació
Sant Quirze del Vallès
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Què esperem de tu?
• Grau en Relacions Laborals, Psicologia, ADE, Dret, o similars.
• Valorables estudis de postgrau o màsters en Gestió de Recursos Humans, Direcció de Persones o Relacions Laborals.
• Experiència prèvia mínima de 2 anys en un rol similar (RRHH generalista, tècnic/a de personal, etc.), preferentment en entitats del sector sanitari o d’atenció a la dependència.
• Lideratge, autonomia en la gestió.
• Grau en Relacions Laborals, Psicologia, ADE, Dret, o similars.
• Valorables estudis de postgrau o màsters en Gestió de Recursos Humans, Direcció de Persones o Relacions Laborals.
• Experiència prèvia mínima de 2 anys en un rol similar (RRHH generalista, tècnic/a de personal, etc.), preferentment en entitats del sector sanitari o d’atenció a la dependència.
• Lideratge, autonomia en la gestió.
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
Quines tasques portaràs a terme amb nosaltres:
Àrea Administrativa
• Atenció, resolució de dubtes, gestió de sol·licituds dels treballadors i gestió de conflictes.
• En coordinació amb el/la responsable de cada equip, gestionar la planificació de torns, vacances, cobertures i absències dels equips.
• Tramitació documental i incidències
• Col·laboració en auditories internes i inspeccions laborals
Àrea Selecció de personal i d’atracció i retenció de talent
• En col·laboració amb les responsables d’equip, recollida de necessitats a nivell de selecció per a la descripció del perfil a cercar: competències, tasques, torn, tipus de jornada, etc.
• També la comunicació interna per si hi ha cap petició de canvi intern o referències de persones potencials.
• Entrevistes telefòniques i presencials, això inclou en la última etapa una entrevista amb el/la cap del equip i posterior feedback.
• Comunicació interna de novetats al equip.
• Propostes a direcció de nous procediments i protocols interns
• Entrevistes de seguiment del personal.
• Acompanyament a responsables d’equips per un correcte seguiment de les noves incorporacions i donar suport en la resolució de conflictes.
• Creació d’una avaluació per competències per perfil professional i posterior acompanyament dels responsables d’equip.
• Participar juntament amb el comitè de benestar en accions per millorar el clima laboral i la retenció del talent, especialment en un entorn amb alta rotació i absentisme laboral.
Àrea relacions amb comitè d’empresa
• Comunicacions i reunions amb comitè d’empresa: entrega de còpies bàsiques de contractes laborals, resum trimestral de les dades relatives a absentisme laboral i accidents, resolució de dubtes relatius a conflictes laborals (ex: aplicació permisos laborals), reunions de negociació renovació del pacte ASSIS.
Àrea Administrativa
• Atenció, resolució de dubtes, gestió de sol·licituds dels treballadors i gestió de conflictes.
• En coordinació amb el/la responsable de cada equip, gestionar la planificació de torns, vacances, cobertures i absències dels equips.
• Tramitació documental i incidències
• Col·laboració en auditories internes i inspeccions laborals
Àrea Selecció de personal i d’atracció i retenció de talent
• En col·laboració amb les responsables d’equip, recollida de necessitats a nivell de selecció per a la descripció del perfil a cercar: competències, tasques, torn, tipus de jornada, etc.
• També la comunicació interna per si hi ha cap petició de canvi intern o referències de persones potencials.
• Entrevistes telefòniques i presencials, això inclou en la última etapa una entrevista amb el/la cap del equip i posterior feedback.
• Comunicació interna de novetats al equip.
• Propostes a direcció de nous procediments i protocols interns
• Entrevistes de seguiment del personal.
• Acompanyament a responsables d’equips per un correcte seguiment de les noves incorporacions i donar suport en la resolució de conflictes.
• Creació d’una avaluació per competències per perfil professional i posterior acompanyament dels responsables d’equip.
• Participar juntament amb el comitè de benestar en accions per millorar el clima laboral i la retenció del talent, especialment en un entorn amb alta rotació i absentisme laboral.
Àrea relacions amb comitè d’empresa
• Comunicacions i reunions amb comitè d’empresa: entrega de còpies bàsiques de contractes laborals, resum trimestral de les dades relatives a absentisme laboral i accidents, resolució de dubtes relatius a conflictes laborals (ex: aplicació permisos laborals), reunions de negociació renovació del pacte ASSIS.
Disponibilitat de vehicle propi
Sí
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica
