Tècnica d’Administració i Comptabilitat

Minyons Escoltes i Guies de Catalunya
Explicació de la demanda
Minyons Escoltes i Guies de Catalunya (MEG) convoca un procés de selecció per a cobrir una plaça de substitució de Tècnica d’Administració i Comptabilitat a l’Oficina de Serveis Generals (OSG) a Valldoreix.
Entitat
Minyons Escoltes i Guies de Catalunya
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Sant Cugat del Vallès
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Educació en el lleure i serveis educatius
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
REQUISITS
Capacitat d’iniciativa, persona proactiva i resolutiva, amb organització i autonomia personal.
Capacitat de treball en equip i d’adaptació als ritmes flexibles dels equips voluntaris.
Capacitat d’interlocució amb administracions, agents socials i educatius.
Habilitat de síntesi i redacció de documents.
Bon nivell i coneixement de les eines informàtiques: processadors de text, fulls de càlcul, presentacions de diapositives i bases de dades; gestió de les eines de Google (Calendar, Drive, ...) i eines pròpies (afiliacions, dossier digital, ...).
Coneixement de recursos per internet: gestions en línia (compra de bitllets, reserves de cases, càterings...).
Domini del català (nivell C) i castellà, parlat i escrit.
Coneixements del moviment escolta i guia.

PROCÉS DE SELECCIÓ
En cas d’interès envia la teva candidatura a laboral@escoltesiguies.cat amb una carta de presentació i el teu currículum indicant a l’assumpte “PS26 ADMINISTRACIÓ” i omple el següent formulari.
Les entrevistes es faran via Meet i, si s’escau, també es faran presencials a la Seu (Rambla Mn Jacint Verdaguer 10, 08197, Valldoreix).

Data límit per presentar candidatura: 21 de desembre de 2025

Important: no es tindran en compte candidatures que no realitzin tots els passos (CV, carta de presentació i formulari).

Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
Integrada a l’Oficina de Serveis Generals, assumirà les següents tasques i funcions:

*** Suport als agrupaments:
-Suport en tasques concretes d’organització i gestió als tresorers dels agrupaments amb el programa intern per portar la comptabilitat (comptacau)
*** Suport al departament de Comptabilitat
- Suport a la comptabililitat de l’entitat, (factures, bancs, subvencions, amortitzacions, impostos i requeriments)
- Controlar la tresoreria i els pagaments, inclosa la gestió de targetes, caixes i devolucions a usuaris.
- Facturació i seguiment d’ingressos dels serveis.
- Vetllar pel control intern, donar suport als equips tècnics i participar en les auditories anuals.
- Presentació d’impostos trimestrals
*** Finançament:
- Suport en la redacció de subvencions.
- Suport en la justificació de subvencions.
*** Tresoreria:
- Manteniment, gestió i tramitació de canvis de poders dels diferents comptes bancaris dels agrupaments
Idiomes
Domini del català (nivell C) i castellà, parlat i escrit.
Disponibilitat de vehicle propi
No
Millores i altres incentius laborals
CONDICIONS LABORALS
La posició permet adquirir experiència i desenvolupar-se professionalment en un ambient dinàmic i jove. L’entorn de treball es troba a una masia de Valldoreix, en una entitat socialment compromesa i que vetlla per la conciliació laboral.
Categoria laboral: oficial administrativa, conveni del lleure.
Contracte laboral a càrrec de MEG.
Contracte de substitució previst de 8 mesos
Retribució entre 23.300-25.800 euros anuals
Jornada laboral de 37.5 hores setmanals.
Lloc de treball: Oficina de Serveis Generals (Rambla Mn. Jacint Verdaguer 10, 08197, Valldoreix).
Incorporació immediata.
Salari
23.300-25.800 euros anuals
Off
Oferta en PDF

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades