Minyons Escoltes i Guies de Catalunya
Explicació de la demanda
Minyons Escoltes i Guies de Catalunya (MEG) convoca un procés de selecció per a cobrir una plaça de Tècnic/a de Finançament a l’Oficina de Serveis Generals (OSG) a Valldoreix. Integrada a l’Oficina de Serveis Generals, assumirà les següents tasques i funcions:
* Gestionar el procediment administratiu i econòmic de sol·licitud i justificació de subvencions i beques.
* Mantenir contacte amb els diversos finançadors per realitzar les gestions econòmiques i administratives pertinents.
* Elaborar, en coordinació amb els responsables tècnics, els pressupostos detallats dels projectes i fer-ne el seguiment pressupostari.
* Preparar les justificacions econòmiques dels projectes, ajustant-se a normatives exigents i atendre requeriments o auditories.
* Controlar les imputacions de costos salarials del personal d’estructura i d’itervenció dels projectes subvencionats.
* Participar en l’elaboració de la comptabilitat separada dels projectes que ho requereixin.
* Donar suport a la redacció de memòries de sol·licitud i justificació en coordinació amb altres àrees.
PERFIL ORIENTATIU
Titulació de grau mitjà o superior.
Coneixement del funcionament de fundacions o entitats del tercer sector.
Coneixements de normativa fiscal i comptable.
Persona coneixedora de l’àmbit de MEG.
Experiència en gestió i tramitació administrativa.
Persona amb bon tracte, pacient, responsable, curosa amb la presentació i correcció de documents i enviaments, proactiva, i amb capacitat d'organització i endreça.
* Gestionar el procediment administratiu i econòmic de sol·licitud i justificació de subvencions i beques.
* Mantenir contacte amb els diversos finançadors per realitzar les gestions econòmiques i administratives pertinents.
* Elaborar, en coordinació amb els responsables tècnics, els pressupostos detallats dels projectes i fer-ne el seguiment pressupostari.
* Preparar les justificacions econòmiques dels projectes, ajustant-se a normatives exigents i atendre requeriments o auditories.
* Controlar les imputacions de costos salarials del personal d’estructura i d’itervenció dels projectes subvencionats.
* Participar en l’elaboració de la comptabilitat separada dels projectes que ho requereixin.
* Donar suport a la redacció de memòries de sol·licitud i justificació en coordinació amb altres àrees.
PERFIL ORIENTATIU
Titulació de grau mitjà o superior.
Coneixement del funcionament de fundacions o entitats del tercer sector.
Coneixements de normativa fiscal i comptable.
Persona coneixedora de l’àmbit de MEG.
Experiència en gestió i tramitació administrativa.
Persona amb bon tracte, pacient, responsable, curosa amb la presentació i correcció de documents i enviaments, proactiva, i amb capacitat d'organització i endreça.
Entitat
Minyons Escoltes i Guies de Catalunya
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Sant Cugat del Vallès
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Joventut
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Habilitat de síntesi i redacció de documents.
Bon nivell i coneixement de les eines informàtiques: processadors de text, fulls de càlcul, presentacions de diapositives i bases de dades; gestió de les eines de Google (Calendar, Drive, ..)
PROCÉS DE SELECCIÓ
En cas d’interès envia la teva candidatura a laboral@escoltesiguies.cat amb una carta de presentació i el teu currículum indicant a l’assumpte “PS26 ADMINFIN” i omple el següent formulari.
Les entrevistes es faran via Meet i, si s’escau, també es faran presencials a la Seu (Rambla Mn. Jacint Verdaguer 10, 08197, Valldoreix).
Data límit per presentar candidatura: 19 de desembre de 2025
Important: no es tindran en compte candidatures que no realitzin tots els passos (CV, carta de presentació i formulari).
Bon nivell i coneixement de les eines informàtiques: processadors de text, fulls de càlcul, presentacions de diapositives i bases de dades; gestió de les eines de Google (Calendar, Drive, ..)
PROCÉS DE SELECCIÓ
En cas d’interès envia la teva candidatura a laboral@escoltesiguies.cat amb una carta de presentació i el teu currículum indicant a l’assumpte “PS26 ADMINFIN” i omple el següent formulari.
Les entrevistes es faran via Meet i, si s’escau, també es faran presencials a la Seu (Rambla Mn. Jacint Verdaguer 10, 08197, Valldoreix).
Data límit per presentar candidatura: 19 de desembre de 2025
Important: no es tindran en compte candidatures que no realitzin tots els passos (CV, carta de presentació i formulari).
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
REQUISITS
* Experiència en gestió de subvencions
* Capacitat d’iniciativa, persona proactiva i resolutiva, amb organització i autonomia personal.
* Coneixement per poder valorar elaborar pressupostos i justificacions econòmiques.
* Capacitat de treball en equip i d’adaptació als ritmes flexibles dels equips voluntaris.
* Capacitat d’interlocució amb administracions, agents socials i educatius.
* Experiència en gestió de subvencions
* Capacitat d’iniciativa, persona proactiva i resolutiva, amb organització i autonomia personal.
* Coneixement per poder valorar elaborar pressupostos i justificacions econòmiques.
* Capacitat de treball en equip i d’adaptació als ritmes flexibles dels equips voluntaris.
* Capacitat d’interlocució amb administracions, agents socials i educatius.
Idiomes
Domini del català (nivell C) i castellà, parlat i escrit.
Disponibilitat de vehicle propi
No
Millores i altres incentius laborals
CONDICIONS LABORALS
La posició permet agafar experiència i desenvolupar-se professionalment en un ambient dinàmic i jove. L’entorn de treball és una masia de Valldoreix en una entitat socialment compromesa i que vetlla per la conciliació laboral.
Contracte laboral a càrrec de MEG.
Contracte indefinit
Jornada laboral de 37.5 hores setmanals.
Lloc de treball: Oficina de Serveis Generals (Rambla Mn. Jacint Verdaguer 10, 08197, Valldoreix).
Incorporació immediata.
La posició permet agafar experiència i desenvolupar-se professionalment en un ambient dinàmic i jove. L’entorn de treball és una masia de Valldoreix en una entitat socialment compromesa i que vetlla per la conciliació laboral.
Contracte laboral a càrrec de MEG.
Contracte indefinit
Jornada laboral de 37.5 hores setmanals.
Lloc de treball: Oficina de Serveis Generals (Rambla Mn. Jacint Verdaguer 10, 08197, Valldoreix).
Incorporació immediata.
Salari
25.200-27.700 euros anuals.
Off
Oferta en PDF
