Integrador/a social equip suplències

San Joan de Deu Serveis Socials Barcelona
Explicació de la demanda
A Sant Joan de Déu Serveis Socials - Barcelona treballem a la ciutat de Barcelona des de l'any 1979 atenent persones sense llar, dins de l'Orde Hospitalari Sant Joan de Déu Província d'Aragó – Sant Rafael. Fruit de l'evolució de la societat, el treball que realitzem s'ha anat adaptant a les necessitats que han anat sorgint.

En l'actualitat, sempre mantenint els valors identitaris de l'Ordre Hospitalària Sant joan de Déu, Qualitat, Respecte, Espiritualitat, Responsabilitat, i Hospitalitat, treballem per al DRET A L'HABITATGE DE TOTES LES PERSONES oferint atenció integral i personalitzada a les persones sense llar.

Actualment Sant Joan de Déu, Serveis Socials compta amb tres Centres Residencials d'Inclusió per a persones en situació de sense llar, un Centre de Dia FOLRE situat a Badalona, i quatre programes d'habitatges (dos d'allotjament individual i dos d'allotjament compartit).
Entitat
San Juan de Deu Serveis Socials
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Atenció directa
Territori / Ubicació
Barcelona (província)
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Persones sense llar
Titulació mínima requerida
Formació professional
Especialitat acadèmica
CFGS Integració social
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Formació General:

Cicle Formatiu Grau Superior d' Integració Social.

Experiència:

Mínim 1 any d' expèriencia en un lloc de treball similar.


- Coneixements sobre l'àmbit de l'exclusió social. Es valorarà el coneixement del col·lectiu de les persones sense llar.

- Formació en tècniques d'abordatge en situacions de conflicte o similar

- Formació en habilitats socials i comunicatives

- Nivell avançat en Ofimàtica, Windows, Internet
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
- Acompanyar a les persones ateses en les seves necessitats i fortaleses i en el seu procés de recuperació personal durant la seva estada en el centre.

- Gestionar els diferents serveis en els centres que facilitin les necessitats bàsiques a les persones ateses.

- Promoure actuacions que millorin les capacitats i la participació de la persona atesa, així com la seva normalització en la comunitat

- Garantir una atenció integral als residents dels quals sigui referent, alineada amb la missió i visió institucional.

- Realitzar les gestions necessàries internes/externes per a realitzar un acompanyament integral a les persones ateses, així com totes les gestions administratives que es requereixi en el lloc de treball

- Donar suport a tot l'equip davant possibles situacions de crisis o conflictes.

- Coordinar-se i treballar en equip amb tot el personal per a oferir una atenció integral a la persona atesa i garantir el model propi d'acompanyament de SJD SS

- Participar de les reunions d'equip, aportant el coneixement i l'experiència des de l'acompanyament social que es pugui realitzar en el lloc de treball.

- Col·laborar en la difusió d'activitats del centre, en coordinació amb l'educador/a social.

- Realitzar i mantenir actualitzada tota la part documental i de registres que comporti la seva àrea de responsabilitat

- Participar i fomentar el treball basat en el sistema de gestió de qualitat ISO 9001:2008 implantat en el centre.
Idiomes
Català i Castellà
Disponibilitat de vehicle propi
No
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades