Fundació d'atenció a la dependencia de Sant Joan de Dèu
Explicació de la demanda
La Fundació d'Atenció a la Dependència Sant Joan de Déu necessita incorporar un/a Director/a per als Habitatges assistits situats a Barcelona.(Substitucio)
L'objectiu es oferir a les persones grans un habitatge adaptat, segur, confortable i integrat a la comunitat que els procuri el suport que necessiten.
Estan dirigides a persones de 65 anys o més, que realitzen les activitats del dia a dia per elles mateixes.
Oferim:
Contracte temporal de 33h setmanals.( Substitució)
L'objectiu es oferir a les persones grans un habitatge adaptat, segur, confortable i integrat a la comunitat que els procuri el suport que necessiten.
Estan dirigides a persones de 65 anys o més, que realitzen les activitats del dia a dia per elles mateixes.
Oferim:
Contracte temporal de 33h setmanals.( Substitució)
Entitat
Fundació d'Atenció a la Dependència Sant Joan de Déu
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Atenció directa
Territori / Ubicació
Barcelona (província)
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Persones grans
Atenció domiciliària
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Especialitat acadèmica
CFGS Integració social
Grau Pedagogía
Grau Treball social
Psicologia
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Requisits:
• Diplomatura universitària de grau mitjà, preferentment a l’àmbit de les ciències socials i de la salut.
• Experiència d’1 any en la gestió i atenció de serveis per a gent gran.
• Experiència en el model de treball comunitari.
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
Les tasques a realitzar estan relacionades amb la direcció tècnica de l’equipament, el comandament i la supervisió tècnica de la resta del personal adscrit al servei:
• Establir el primer contacte amb l’usuari/ària, la família o la persona de referència per identificar les expectatives i ajustar-les a la realitat del recurs, i arribar a terme les actuacions definides en el procés d’acollida.
• Elaborar un expedient personal de cada usuari/ària on es detallaran les dades socials i sanitàries bàsiques, un pla individual d’atenció pactat amb cada usuari/ària així com les accions i la documentació que es considerin oportunes per fer el seguiment del seu compliment.
• Planificar i supervisar les actuacions dutes a terme pels altres professionals de l´equipament.
• Informar, orientar i assessorar la gent gran respecte als recursos socials i generals de l’equipament.
• Realitzar el procediment per la instal·lació del servei de teleassistència municipal.
• Coordinar i derivar altres serveis de la comunitat (serveis socials, serveis de salut, etc)
• Atendre les demandes dels usuaris i usuàries i els seus familiars, en l’horari establert a l’equipament i sempre que sigui necessari per la urgència de la situació.
• Coordinar l’acompanyament dels usuaris a consultes externes o a l’hospital i fer-ne el seguiment.
• Intervenir en situació de crisi (dol, conflictes veïnals), en coordinació amb la resta de l´equip.
• Conduir i dinamitzar les reunions de veïns i comissions de dinamització.
• Coordinar i desenvolupar els projectes de voluntariat i ajut mutu.
• Assistir a les reunions convocades des de lIMSS i/o IMHAB.
• Representar l’Equipament a les reunions de l’Ajuntament de BCN o en altres espais de coordinació amb altres entitats, sota l’aprovació de l’IMSS.
• Vetllar pel compliment del contracte, del reglament de règim intern i les obligacions de les persones usuàries, inclòs el pagament del lloguer.
• Vetllar per la bona convivència entre els usuaris i usuàries i pel respecte a la intimitat i la resta de drets fonamentals de les persones.
• Programar la planificació setmanal dactivitats de dinamització i vetllar pel seu compliment i adaptació a les preferències i propostes de les persones usuàries.
• Establir el primer contacte amb l’usuari/ària, la família o la persona de referència per identificar les expectatives i ajustar-les a la realitat del recurs, i arribar a terme les actuacions definides en el procés d’acollida.
• Elaborar un expedient personal de cada usuari/ària on es detallaran les dades socials i sanitàries bàsiques, un pla individual d’atenció pactat amb cada usuari/ària així com les accions i la documentació que es considerin oportunes per fer el seguiment del seu compliment.
• Planificar i supervisar les actuacions dutes a terme pels altres professionals de l´equipament.
• Informar, orientar i assessorar la gent gran respecte als recursos socials i generals de l’equipament.
• Realitzar el procediment per la instal·lació del servei de teleassistència municipal.
• Coordinar i derivar altres serveis de la comunitat (serveis socials, serveis de salut, etc)
• Atendre les demandes dels usuaris i usuàries i els seus familiars, en l’horari establert a l’equipament i sempre que sigui necessari per la urgència de la situació.
• Coordinar l’acompanyament dels usuaris a consultes externes o a l’hospital i fer-ne el seguiment.
• Intervenir en situació de crisi (dol, conflictes veïnals), en coordinació amb la resta de l´equip.
• Conduir i dinamitzar les reunions de veïns i comissions de dinamització.
• Coordinar i desenvolupar els projectes de voluntariat i ajut mutu.
• Assistir a les reunions convocades des de lIMSS i/o IMHAB.
• Representar l’Equipament a les reunions de l’Ajuntament de BCN o en altres espais de coordinació amb altres entitats, sota l’aprovació de l’IMSS.
• Vetllar pel compliment del contracte, del reglament de règim intern i les obligacions de les persones usuàries, inclòs el pagament del lloguer.
• Vetllar per la bona convivència entre els usuaris i usuàries i pel respecte a la intimitat i la resta de drets fonamentals de les persones.
• Programar la planificació setmanal dactivitats de dinamització i vetllar pel seu compliment i adaptació a les preferències i propostes de les persones usuàries.
Disponibilitat de vehicle propi
No
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica
