Fundacio Roure
Explicació de la demanda
Gestió de l’explotació del negoci de la bugaderia tenint en compte els diferents àmbits socials i la col·laboració amb els diferents projectes de la Fundació.
Entitat
Fundació Roure
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Atenció directa
Territori / Ubicació
Barcelona
Titulació mínima requerida
Formació professional
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Coneixements informàtics: Domini de les eines de Microsoft Office 365 (Word, Excel, Outlook).
Coneixement d’eines informàtiques de gestió empresarial
Experiència de tracte amb clients.
Coneixement comercial.
Actitud personal: Persona amable, pacient, amb do de gents i facilitat per a la comunicació.
Coneixements de l’entorn de les bugaderies
Coneixement d’eines informàtiques de gestió empresarial
Experiència de tracte amb clients.
Coneixement comercial.
Actitud personal: Persona amable, pacient, amb do de gents i facilitat per a la comunicació.
Coneixements de l’entorn de les bugaderies
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
Garantir la bona continuïtat del projecta tenint en conte els diferents àmbits:
Suport a els diferents projectes de la Fundació amb el rentat de la roba que necessària pel bon funcionament dels projectes (Dutxes solidaries, Menjador social, Centre de dia, Botiga solidaria, Taller,...).
Dins l’àmbit social ens trobem amb diferents conceptes.
- Acolliment de voluntaris provinents d’entitats socials de joves nouvinguts, de manera que puguin col·laborar en entorns de treball com a manera d’integració i ocupació. (Fundació Putxet, Barcelona Activa, ...).
- Centre de pràctiques de la Fundació Intermedia pels cursos de Bugaderia que realitzant.
- Acolliment de Treballadors per Bé de la Comunitat (TBC) redirigits pel departament de Justícia de la Generalitat.
- Servei de rentat de roba social de persones amb necessitats especials provinents del Serveis Socials de l’Ajuntament de Barcelona o redirigides per la pròpia Fundació d’usuaris d’altres serveis.
Gestió de l’àmbit de negoci de la Bugaderia Solidaria.
- Gestió del personal de la bugaderia (contractació, evolució del lloc de treball, gestió i control dels dies de vacances i dies de disposició personal, ...) amb el vist i plau de la Direcció de la Fundació.
- Gestió i manteniment de les instal·lacions.
- Gestió i manteniment de la maquinaria requerida per realitzar la tasca de producció de la bugaderia.
- Gestió del personal extern de la bugaderia (TBC’s, voluntaris, ...) per garantir la producció de l’explotació del negoci.
- Revisió i control del material necessari per l’explotació del negoci (roba de llit i bany).
- Seguiment de la recepció, planificació i confecció pel seu enviament de les comandes rebudes pels clients.
- Seguiment de la planificació de la logística de recollida de la roba bruta i l’entrega de les comandes els clients.
- Control del minvament de la roba.
- Contacte i relació amb els clients actuals, mantenint una bona relació, i gestionar les peticions dels possibles nous clients presentant les noves propostes de serveis.
Competències i capacitats requerides:
Lideratge i comunicació : Capacitat de guiar i motivar a l’equip.
Organització : Capacitat organitzativa tan per la seva feina com per organitzar les diferents tasques de l’activitat de l’activitat empresarial.
Iniciativa : Poder anticipar-se i detectar les necessitats de l’activitat empresarial. Actitud proactiva per resoldre dubtes i oferir solucions. Prioritzar tasques depenent del dia a dia de l’activitat.
Atenció al client : capacitat d’escoltar les necessitats del client i actuar en conseqüència.
Treball en equip : Per coordinar tasques amb altres projectes
Suport a els diferents projectes de la Fundació amb el rentat de la roba que necessària pel bon funcionament dels projectes (Dutxes solidaries, Menjador social, Centre de dia, Botiga solidaria, Taller,...).
Dins l’àmbit social ens trobem amb diferents conceptes.
- Acolliment de voluntaris provinents d’entitats socials de joves nouvinguts, de manera que puguin col·laborar en entorns de treball com a manera d’integració i ocupació. (Fundació Putxet, Barcelona Activa, ...).
- Centre de pràctiques de la Fundació Intermedia pels cursos de Bugaderia que realitzant.
- Acolliment de Treballadors per Bé de la Comunitat (TBC) redirigits pel departament de Justícia de la Generalitat.
- Servei de rentat de roba social de persones amb necessitats especials provinents del Serveis Socials de l’Ajuntament de Barcelona o redirigides per la pròpia Fundació d’usuaris d’altres serveis.
Gestió de l’àmbit de negoci de la Bugaderia Solidaria.
- Gestió del personal de la bugaderia (contractació, evolució del lloc de treball, gestió i control dels dies de vacances i dies de disposició personal, ...) amb el vist i plau de la Direcció de la Fundació.
- Gestió i manteniment de les instal·lacions.
- Gestió i manteniment de la maquinaria requerida per realitzar la tasca de producció de la bugaderia.
- Gestió del personal extern de la bugaderia (TBC’s, voluntaris, ...) per garantir la producció de l’explotació del negoci.
- Revisió i control del material necessari per l’explotació del negoci (roba de llit i bany).
- Seguiment de la recepció, planificació i confecció pel seu enviament de les comandes rebudes pels clients.
- Seguiment de la planificació de la logística de recollida de la roba bruta i l’entrega de les comandes els clients.
- Control del minvament de la roba.
- Contacte i relació amb els clients actuals, mantenint una bona relació, i gestionar les peticions dels possibles nous clients presentant les noves propostes de serveis.
Competències i capacitats requerides:
Lideratge i comunicació : Capacitat de guiar i motivar a l’equip.
Organització : Capacitat organitzativa tan per la seva feina com per organitzar les diferents tasques de l’activitat de l’activitat empresarial.
Iniciativa : Poder anticipar-se i detectar les necessitats de l’activitat empresarial. Actitud proactiva per resoldre dubtes i oferir solucions. Prioritzar tasques depenent del dia a dia de l’activitat.
Atenció al client : capacitat d’escoltar les necessitats del client i actuar en conseqüència.
Treball en equip : Per coordinar tasques amb altres projectes
Idiomes
Català i castellà parlats i escrits amb fluïdesa.
Disponibilitat de vehicle propi
No
Off
