RESPONSABLE PROJECTE BUGADERIA

Fundacio Roure
Explicació de la demanda
Gestió de l’explotació del negoci de la bugaderia tenint en compte els diferents àmbits socials i la col·laboració amb els diferents projectes de la Fundació.

Entitat
Fundació Roure
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Atenció directa
Territori / Ubicació
Barcelona
Titulació mínima requerida
Formació professional
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
 Coneixements informàtics: Domini de les eines de Microsoft Office 365 (Word, Excel, Outlook).
 Coneixement d’eines informàtiques de gestió empresarial
 Experiència de tracte amb clients.
 Coneixement comercial.
 Actitud personal: Persona amable, pacient, amb do de gents i facilitat per a la comunicació.
 Coneixements de l’entorn de les bugaderies
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
Garantir la bona continuïtat del projecta tenint en conte els diferents àmbits:

 Suport a els diferents projectes de la Fundació amb el rentat de la roba que necessària pel bon funcionament dels projectes (Dutxes solidaries, Menjador social, Centre de dia, Botiga solidaria, Taller,...).

 Dins l’àmbit social ens trobem amb diferents conceptes.
- Acolliment de voluntaris provinents d’entitats socials de joves nouvinguts, de manera que puguin col·laborar en entorns de treball com a manera d’integració i ocupació. (Fundació Putxet, Barcelona Activa, ...).
- Centre de pràctiques de la Fundació Intermedia pels cursos de Bugaderia que realitzant.
- Acolliment de Treballadors per Bé de la Comunitat (TBC) redirigits pel departament de Justícia de la Generalitat.
- Servei de rentat de roba social de persones amb necessitats especials provinents del Serveis Socials de l’Ajuntament de Barcelona o redirigides per la pròpia Fundació d’usuaris d’altres serveis.
 Gestió de l’àmbit de negoci de la Bugaderia Solidaria.
- Gestió del personal de la bugaderia (contractació, evolució del lloc de treball, gestió i control dels dies de vacances i dies de disposició personal, ...) amb el vist i plau de la Direcció de la Fundació.
- Gestió i manteniment de les instal·lacions.
- Gestió i manteniment de la maquinaria requerida per realitzar la tasca de producció de la bugaderia.
- Gestió del personal extern de la bugaderia (TBC’s, voluntaris, ...) per garantir la producció de l’explotació del negoci.
- Revisió i control del material necessari per l’explotació del negoci (roba de llit i bany).
- Seguiment de la recepció, planificació i confecció pel seu enviament de les comandes rebudes pels clients.
- Seguiment de la planificació de la logística de recollida de la roba bruta i l’entrega de les comandes els clients.
- Control del minvament de la roba.
- Contacte i relació amb els clients actuals, mantenint una bona relació, i gestionar les peticions dels possibles nous clients presentant les noves propostes de serveis.
Competències i capacitats requerides:
 Lideratge i comunicació : Capacitat de guiar i motivar a l’equip.
 Organització : Capacitat organitzativa tan per la seva feina com per organitzar les diferents tasques de l’activitat de l’activitat empresarial.
 Iniciativa : Poder anticipar-se i detectar les necessitats de l’activitat empresarial. Actitud proactiva per resoldre dubtes i oferir solucions. Prioritzar tasques depenent del dia a dia de l’activitat.
 Atenció al client : capacitat d’escoltar les necessitats del client i actuar en conseqüència.
 Treball en equip : Per coordinar tasques amb altres projectes
Idiomes
Català i castellà parlats i escrits amb fluïdesa.
Disponibilitat de vehicle propi
No
Off

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades