RESPONSABLE DE L’ÀREA DE PERSONES

Fundacio Roure
Explicació de la demanda
La Fundació Roure és una Fundació privada sense ànim de lucre que acompanya a persones que es troben en situació de precarietat per tal que siguin el més autònomes possible i puguin portar a terme el seu projecte de vida.

En aquests moments l’entitat es troba en procés de cerca activa d’una persona responsable de l’espai d’acollida de l’entitat.
Missió del lloc de treball:
Garantir una gestió integral, coherent i humana de totes les persones vinculades a l’organització: personal remunerat, voluntariat i persones que realitzen treballs en benefici de la comunitat, assegurant processos de selecció, acollida, formació, seguiment i desenvolupament que promoguin el benestar, la professionalitat i el compromís amb els valors institucionals.
Entitat
Fundació Roure
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Barcelona
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Especialitat acadèmica
Llicenciada en Pedagogia
Llicenciada en Psicologia
Sociologia
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar

 Coneixement de la normativa laboral, de voluntariat i de protecció de dades.
 Domini oral i escrit del català i el castellà.
 Capacitat per treballar en equip i en xarxa amb diferents agents.
 Disponibilitat per desplaçaments puntuals i horaris flexibles.
 Coneixements informàtics: Domini de les eines de Microsoft Office 365 (Word, Excel, Outlook).
 Experiència desitjable: Atenció al públic, preferiblement en entorns socials o de serveis.
 Actitud personal: Persona amable, pacient, amb do de gents i facilitat per a la comunicació.
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Més de 3 anys
Tasques i responsabilitats
Funcions principals:
1. Gestió del personal remunerat
 Planificar i gestionar els processos de selecció, contractació i acollida del personal.
 Actualitzar i mantenir l’organigrama, les descripcions de llocs i les fitxes de competències.
 Coordinar els plans de formació i desenvolupament professional.
 Implementar sistemes d’avaluació del rendiment i plans de millora.
 Vetllar pel compliment de la normativa laboral, la prevenció de riscos i la salut psicosocial.
 Fomentar un clima laboral positiu i la cohesió d’equip.
2. Gestió del voluntariat
 Dissenyar i executar el pla anual de voluntariat.
 Coordinar els processos de captació, selecció i formació de les persones voluntàries.
 Realitzar el seguiment i l’acompanyament individual i grupal.



 Impulsar accions de reconeixement i participació activa en la vida de l’organització.
 Mantenir la base de dades i la comunicació amb els voluntaris.
3. Gestió de persones en treballs en benefici de la comunitat
 Coordinar-se amb les institucions judicials.
 Definir itineraris personalitzats d’integració i aprenentatge.
 Supervisar el desenvolupament de les tasques assignades i garantir-ne la seguretat i el seguiment educatiu.
 Avaluar les competències adquirides i elaborar informes de resultats.

4. Gestió estratègica i transversal
 Dissenyar i implantar polítiques i procediments de gestió de persones coherents amb la missió de l’organització.
 Col·laborar amb la direcció en la planificació de recursos humans i pressupostos.
 Promoure una cultura organitzativa basada en el respecte, la inclusió i la corresponsabilitat.
 Coordinar la implantació d’eines digitals de gestió de persones i voluntariat.
Competències requerides:
 Lideratge i gestió d’equips: capacitat per motivar, escoltar i orientar persones.
 Planificació i organització: capacitat per estructurar processos i prioritzar tasques.
 Comunicació assertiva i empàtica: habilitat per mantenir un diàleg obert, respectuós i efectiu.
 Orientació a les persones i al servei: sensibilitat per les necessitats humanes i socials.
 Pensament estratègic: visió global per connectar polítiques de persones amb els objectius institucionals.
 Adaptabilitat i gestió del canvi: capacitat per respondre a entorns dinàmics i diversos.
 Competència digital: domini d’eines de gestió de RRHH, fulls de càlcul i plataformes col·laboratives.

Formació acadèmica:
 Titulació universitària en Psicologia, Pedagogia, Sociologia, Relacions Laborals o similar.
 Es valorarà formació de postgrau o màster en Direcció i Gestió de Persones, Recursos Humans o Tercer Sector.

Experiència professional:
 Experiència mínima de 3 anys en gestió de persones en entorns d’entitats socials, ONG o institucions educatives.
 Experiència en coordinació de voluntariat i en processos formatius o d’acompanyament.
Idiomes
 Domini oral i escrit del català i el castellà.
Disponibilitat de vehicle propi
No
Off

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades