Explicació de la demanda
Descripció:
<p><strong>El Fons Català de Cooperació al Desenvolupament obre una oportunitat professional com a Tècnic/a de l’Àrea d’Administració i Finances.</strong></p><p>La persona seleccionada donarà suport en la gestió econòmica, documental i administrativa del Fons Català de Cooperació, així com en l’atenció i seguiment de les entitats sòcies, projectes i auditories.</p><p><strong>Les funcions principals seran:</strong></p><p>Àrea administrativa i documental:</p><ul><li>Suport per a elaborar la documentació i informació requerida pels auditors.</li><li>Classificar, arxivar i ordenar documentació.</li><li>Gestionar el correu general del Fons.</li><li>Gestionar comandes de material d’oficina.</li><li>Control i gestió d’assegurances.</li><li>Gestionar revisions mèdiques de l’equip tècnic.</li><li>Gestió dels fulls de confidencialitat i vetllar pel compliment de la normativa de protecció de dades (LOPD 15/1999).</li></ul><p>Àrea comptable i financera:</p><ul><li>Alta de proveïdors al programa d’entitats i de gestió.</li><li>Descarregar extractes bancaris i documents justificatius.</li><li>Elaborar i presentar informes justificatius econòmics.</li><li>Reclamació d’aportacions pendents de cobrament.</li><li>Notificar pagaments a entitats.</li><li>Control de proveïdors de serveis exteriors.</li></ul><p>Relació amb entitats i projectes:</p><ul><li>Tramitar quotes anuals dels associats.</li><li>Preparació de documentació requerida per les justificacions i pels socis per administració electrònica.</li><li>Actualitzar la base de dades d’entitats i representants institucionals.</li><li>Altres tasques de l’àrea.</li></ul><p><strong>Candidatures</strong>:</p><ul><li>Les persones interessades han d’enviar per correu electrònic el seu currículum a <a href="mailto:curriculum@fonscatala.org" rel="nofollow">curriculum@fonscatala.org</a> fent constar la referència: “<strong>Plaça de tècnic/a per a l’àrea d’administració i finances</strong>”</li><li>Data límit de presentació de candidatures: <strong>30 de novembre de 2025</strong></li></ul><p>Es contactarà amb les persones seleccionades per fer una entrevista. En cas de no rebre resposta, es considerarà desestimada la candidatura.</p><p><a href="https://fonscatala.org/oferta-laboral-tecnic-a-de-larea-dadministracio-i-finances/" rel="nofollow"><strong>Consulteu l'oferta laboral al web</strong></a></p>
Condicions:
<p><strong>Condicions laborals</strong>:</p><ul><li>Contracte indefinit a jornada completa (període de 2 mesos de prova).</li><li>Incorporació a inicis de <strong>gener de 2026</strong>.</li><li>Horari de dilluns a divendres (amb flexibilitat horària)</li><li>2 dies a la setmana de teletreball</li><li>Lloc de treball: Barcelona.</li><li>Retribució: 31.000€.</li></ul>
Requisits:
<p><strong>Requisits</strong>:</p><ul><li>Grau superior, Diplomatura o Llicenciatura.</li><li>Experiència prèvia en tasques administratives i gestió similars.</li><li>Coneixement de programes de base de dades i de gestió documental.</li><li>Domini d’eines ofimàtiques (Excel, Word, Outlook).</li><li>Coneixement i experiència en tramitació electrònica amb administracions públiques (EACAT, e-Notum).</li><li>Bon nivell de català i castellà (oral i escrit).</li></ul><p><strong>Competències personals</strong>:</p><ul><li>Organització, rigor i capacitat per treballar amb gran volum documental.</li><li>Autonomia i responsabilitat.</li><li>Capacitat de treball en equip.</li><li>Orientació a l’eficiència i eficàcia del servei i a la qualitat.</li></ul>
Telèfon:
93 412 26 02
Font: https://xarxanet.org/oferta-feina/oferta-laboral-tecnica-de-larea-dadministracio-i-finances
<p><strong>El Fons Català de Cooperació al Desenvolupament obre una oportunitat professional com a Tècnic/a de l’Àrea d’Administració i Finances.</strong></p><p>La persona seleccionada donarà suport en la gestió econòmica, documental i administrativa del Fons Català de Cooperació, així com en l’atenció i seguiment de les entitats sòcies, projectes i auditories.</p><p><strong>Les funcions principals seran:</strong></p><p>Àrea administrativa i documental:</p><ul><li>Suport per a elaborar la documentació i informació requerida pels auditors.</li><li>Classificar, arxivar i ordenar documentació.</li><li>Gestionar el correu general del Fons.</li><li>Gestionar comandes de material d’oficina.</li><li>Control i gestió d’assegurances.</li><li>Gestionar revisions mèdiques de l’equip tècnic.</li><li>Gestió dels fulls de confidencialitat i vetllar pel compliment de la normativa de protecció de dades (LOPD 15/1999).</li></ul><p>Àrea comptable i financera:</p><ul><li>Alta de proveïdors al programa d’entitats i de gestió.</li><li>Descarregar extractes bancaris i documents justificatius.</li><li>Elaborar i presentar informes justificatius econòmics.</li><li>Reclamació d’aportacions pendents de cobrament.</li><li>Notificar pagaments a entitats.</li><li>Control de proveïdors de serveis exteriors.</li></ul><p>Relació amb entitats i projectes:</p><ul><li>Tramitar quotes anuals dels associats.</li><li>Preparació de documentació requerida per les justificacions i pels socis per administració electrònica.</li><li>Actualitzar la base de dades d’entitats i representants institucionals.</li><li>Altres tasques de l’àrea.</li></ul><p><strong>Candidatures</strong>:</p><ul><li>Les persones interessades han d’enviar per correu electrònic el seu currículum a <a href="mailto:curriculum@fonscatala.org" rel="nofollow">curriculum@fonscatala.org</a> fent constar la referència: “<strong>Plaça de tècnic/a per a l’àrea d’administració i finances</strong>”</li><li>Data límit de presentació de candidatures: <strong>30 de novembre de 2025</strong></li></ul><p>Es contactarà amb les persones seleccionades per fer una entrevista. En cas de no rebre resposta, es considerarà desestimada la candidatura.</p><p><a href="https://fonscatala.org/oferta-laboral-tecnic-a-de-larea-dadministracio-i-finances/" rel="nofollow"><strong>Consulteu l'oferta laboral al web</strong></a></p>
Condicions:
<p><strong>Condicions laborals</strong>:</p><ul><li>Contracte indefinit a jornada completa (període de 2 mesos de prova).</li><li>Incorporació a inicis de <strong>gener de 2026</strong>.</li><li>Horari de dilluns a divendres (amb flexibilitat horària)</li><li>2 dies a la setmana de teletreball</li><li>Lloc de treball: Barcelona.</li><li>Retribució: 31.000€.</li></ul>
Requisits:
<p><strong>Requisits</strong>:</p><ul><li>Grau superior, Diplomatura o Llicenciatura.</li><li>Experiència prèvia en tasques administratives i gestió similars.</li><li>Coneixement de programes de base de dades i de gestió documental.</li><li>Domini d’eines ofimàtiques (Excel, Word, Outlook).</li><li>Coneixement i experiència en tramitació electrònica amb administracions públiques (EACAT, e-Notum).</li><li>Bon nivell de català i castellà (oral i escrit).</li></ul><p><strong>Competències personals</strong>:</p><ul><li>Organització, rigor i capacitat per treballar amb gran volum documental.</li><li>Autonomia i responsabilitat.</li><li>Capacitat de treball en equip.</li><li>Orientació a l’eficiència i eficàcia del servei i a la qualitat.</li></ul>
Telèfon:
93 412 26 02
Font: https://xarxanet.org/oferta-feina/oferta-laboral-tecnica-de-larea-dadministracio-i-finances
Entitat
Fons Català de Cooperació al Desenvolupament
Termini del procés de selecció
Territori / Ubicació
Barcelona
Disponibilitat de vehicle propi
No
Off
