Fundació d'atenció a la dependencia de Sant Joan de Dèu
Explicació de la demanda
El/la Tècnic/a d’Atenció a usuaris i famílies és la persona encarregada de ser el punt de referència i acollida per les persones que conviuen amb la dependència, oferint orientació sociosanitària rigorosa i empàtica, i convertir la demanda d’informació en propostes de servei i orientació concretes i traslladant de manera clara i accessible el valor afegit que aporta la Fundació.
Entitat
Fundació d'atenció a la dependencia de Sant Joan de Dèu
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Territori / Ubicació
Barcelona (província)
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Infància
Malalties
Persones grans
Atenció domiciliària
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Especialitat acadèmica
CFGS Integració social
Grau en Psicologia
Grau Treball social
Infermeria
Terapeuta Ocupacional
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Tasques i responsabilitats
Competències claus:
Empatia, escolta activa i sensibilitat per acompanyar famílies en situacions de vulnerabilitat.
Coneixement operatiu del funcionament quotidià dels serveis SAD per poder respondre dubtes i gestionar incidències.
Capacitat de comunicar beneficis de manera clara, ètica i adaptada.
Habilitats en negociació, gestió de conflictes i gestió d’expectatives.
Habilitats de mediació i coordinació, essent la frontissa entre famílies i els diferents recursos de la fundació.
Orientació al servei i al detall, amb seguiment personalitzat.
Capacitat resolutiva i proactiva davant situacions inesperades.
Treball en equip i col·laboració transversal amb altres departaments de la Fundació.
Habilitats negociació i gestió de conflictes.
Funcions:
Ser el primer punt de contacte amb les famílies, transmetent confiança i proximitat. Majoritàriament la demanda d'informació és per via telemàtica.
Atendre trucades, correus i formularis entrants (famílies, usuaris, prescriptors….).
Explicar de manera clara els serveis i els beneficis que aporta la Fundació.
Aportar informació real i concisa, acompanyant a les famílies en el seu procés.
Fer cribratge i derivació al recurs adient.
Convertir la Fundació en un espai de referència i acollida per a qualsevol família amb una situació de dependència.
Elaborar pressupostos i propostes de servei personalitzades i aconseguir l’aprovació.
Gestionar renovacions i increments d’hores; prevenir baixes mitjançant plans de retenció.
Coordinació amb el departament assistencial.
Formació:
Professional amb grau en Treball Social, Teràpia ocupacional, Psicologia, Integració Social, Infermeria o afins.
Es valorarà formació complementària en dependència, atenció sociosanitària o gestió de SAD.
Funcionament dels serveis SAD i realitat quotidiana dels equips.
Recursos, beneficis i serveis vinculats a la dependència.
Eines de registre i seguiment de famílies.
Experiència professional:
Experiència mínima entre 1-3 anys en atenció i orientació a famílies en l’àmbit social, sanitari o sociosanitari.
Es valorarà experiència prèvia en serveis SAD acreditats, entitats socials o fundacions.
Coneixements bàsics d’informàtica i gestió de bases de dades.
S'ofereix:
Contracte a temps complet Indefinit.
Estabilitat laboral i possibilitats de creixement dins de l'empresa.
Incorporació en un equip compromès amb la qualitat de l'atenció en un ambient de treball dinàmic i col·laboratiu.
Incorporació immediata.
Idiomes
Domini de l'idioma (català i castellà).
Disponibilitat de vehicle propi
No
Salari
Retribució econòmica 25.000€/bruts x 14 pagues.
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica
