Casal Loiola Fundació Privada P. Martí Tusquets SJ
Explicació de la demanda
El Casal Loiola és una fundació (Fundació Pare Martí Tusquets sj) sense ànim de lucre constituïda l’any 2014. Prèviament des de l’any 1989 la Companyia de Jesús, les Congregacions Marianes i les CVX Fòrum Joves i Berchmans, s’uneixen en un treball compartit per dur a terme la missió del Casal Loiola:
"Promoure el creixement humà, social i espiritual de les persones, i especialment, dels infants, adolescents i joves – inspirada en el carisma ignasià propi de la Companyia de Jesús i de les comunitats de Vida Cristiana – per contribuir a una societat millor."
El procés de selecció es durà a terme amb la col·laboració del Departament de Persones de Jesuïtes Educació. Les persones interessades poden enviar el seu CV i carta de motivació al correu següent patronat@casalloiola.org, abans del 30/10/2025.
"Promoure el creixement humà, social i espiritual de les persones, i especialment, dels infants, adolescents i joves – inspirada en el carisma ignasià propi de la Companyia de Jesús i de les comunitats de Vida Cristiana – per contribuir a una societat millor."
El procés de selecció es durà a terme amb la col·laboració del Departament de Persones de Jesuïtes Educació. Les persones interessades poden enviar el seu CV i carta de motivació al correu següent patronat@casalloiola.org, abans del 30/10/2025.
Entitat
Casal Loiola Fundació Privada P. Martí Tusquets SJ
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Barcelona
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Sense atenció directa
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Especialitat acadèmica
Acompanyament
ADE
Administració
Administració i Direcció d'Empreses
Altres
Coordinació de projectes
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
REQUISITS:
Llicenciatura, Diplomatura o Grau universitari.
Formació en comptabilitat o gestió econòmica.
ES VALORARÀ:
Formació complementària en: gestió, lideratge d’entitats del tercer sector i en aspectes legals.
Experiència en el treball en entitats del Tercer Sector Social.
Experiència en direcció i coordinació d’equips i projectes.
Experiència de treball amb voluntariat.
Coneixements d’Informàtica, ús del drive i base de dades CRM
Identificació amb els valors de l’espiritualitat ignasiana.
COMPETÈNCIES:
Lideratge i capacitat per treballar en equip (escolta i diàleg). Gestió d’equips. Habilitats
comunicatives, interpersonals i per establir vincles. Capacitat d’adaptació. Capacitat de planificació i
gestió econòmica. Iniciativa i capacitat crítica. Coneixement de la realitat eclesial. Compromís amb
els valors de l’entitat. Capacitat d’implicació en la vida de la comunitat.
Llicenciatura, Diplomatura o Grau universitari.
Formació en comptabilitat o gestió econòmica.
ES VALORARÀ:
Formació complementària en: gestió, lideratge d’entitats del tercer sector i en aspectes legals.
Experiència en el treball en entitats del Tercer Sector Social.
Experiència en direcció i coordinació d’equips i projectes.
Experiència de treball amb voluntariat.
Coneixements d’Informàtica, ús del drive i base de dades CRM
Identificació amb els valors de l’espiritualitat ignasiana.
COMPETÈNCIES:
Lideratge i capacitat per treballar en equip (escolta i diàleg). Gestió d’equips. Habilitats
comunicatives, interpersonals i per establir vincles. Capacitat d’adaptació. Capacitat de planificació i
gestió econòmica. Iniciativa i capacitat crítica. Coneixement de la realitat eclesial. Compromís amb
els valors de l’entitat. Capacitat d’implicació en la vida de la comunitat.
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
Vetllar pel compliment de la missió de la Fundació. Dirigir l’entitat i gestionar i coordinar els seus projectes garantint la seva alineació amb la missió, visió i valors.
Participar a les reunions de patronat, donar informació del funcionament de l’entitat (projectes, econòmic, reptes i propostes de millora) i executar els acords.
Implementar el pla estratègic.
Gestionar administrativa, financera i tècnicament l’entitat, d'acord amb les directrius de l’òrgan de govern.
Elaborar i fer seguiment del pressupost.
Dissenyar, desenvolupar i supervisar els projectes i serveis.
Potenciar la participació comunitària i el treball en xarxa.
Tenir relació amb les comunitats existents i coordinar-se amb el òrgans rectors de les mateixes.
Coordinar l’equip tècnic i el voluntariat tot vetllant per la cura i acompanyament.
Responsabilitzar-se de la gestió dels recursos humans (selecció, incorporació, acompanyament i formació).
Vetllar per la identificació de l’equip (remunerat i voluntari) amb la missió, visió i valors de l’entitat.
Responsabilitzar-se de la gestió interna i els sistemes informàtics (LOPD, transparència, prevenció de l’Abús, compliance i gestió de CRM).
Responsabilitzar-se de la captació de fons.
Cercar finançament públic i privat (subvencions, convenis i donacions).
Tenir cura de la relació amb els socis i donants.
Representar l’entitat davant institucions, col·laboradors i la comunitat.
Tenir cura de les relacions amb l’administració pública i entitats privades.
Treballar conjuntament amb l’Església diocesana i altres entitats i xarxes del territori.
Promoure aliances amb altres institucions. Participar de la xarxa d’entitats de la Companyia de Jesús.
Participar activament en reunions, espais de coordinació i formacions.
Participar a les reunions de patronat, donar informació del funcionament de l’entitat (projectes, econòmic, reptes i propostes de millora) i executar els acords.
Implementar el pla estratègic.
Gestionar administrativa, financera i tècnicament l’entitat, d'acord amb les directrius de l’òrgan de govern.
Elaborar i fer seguiment del pressupost.
Dissenyar, desenvolupar i supervisar els projectes i serveis.
Potenciar la participació comunitària i el treball en xarxa.
Tenir relació amb les comunitats existents i coordinar-se amb el òrgans rectors de les mateixes.
Coordinar l’equip tècnic i el voluntariat tot vetllant per la cura i acompanyament.
Responsabilitzar-se de la gestió dels recursos humans (selecció, incorporació, acompanyament i formació).
Vetllar per la identificació de l’equip (remunerat i voluntari) amb la missió, visió i valors de l’entitat.
Responsabilitzar-se de la gestió interna i els sistemes informàtics (LOPD, transparència, prevenció de l’Abús, compliance i gestió de CRM).
Responsabilitzar-se de la captació de fons.
Cercar finançament públic i privat (subvencions, convenis i donacions).
Tenir cura de la relació amb els socis i donants.
Representar l’entitat davant institucions, col·laboradors i la comunitat.
Tenir cura de les relacions amb l’administració pública i entitats privades.
Treballar conjuntament amb l’Església diocesana i altres entitats i xarxes del territori.
Promoure aliances amb altres institucions. Participar de la xarxa d’entitats de la Companyia de Jesús.
Participar activament en reunions, espais de coordinació i formacions.
Idiomes
Domini del català i castellà
Disponibilitat de vehicle propi
No
Millores i altres incentius laborals
CONDICIONS LABORALS:
Jornada completa. Calendari horari segons distribució anual d’hores. Lloc
de treball: carrer Balmes 138, Barcelona. Salari segons conveni de lleure educatiu i sociocultural.
Incorporació Immediata. Possibilitat de teletreball a convenir amb la Fundació.
El procés de selecció es durà a terme amb la col·laboració del Departament de Persones de Jesuïtes Educació. Les persones interessades poden enviar el seu CV i carta de motivació al correu següent patronat@casalloiola.org abans del 30/10/2025.
Jornada completa. Calendari horari segons distribució anual d’hores. Lloc
de treball: carrer Balmes 138, Barcelona. Salari segons conveni de lleure educatiu i sociocultural.
Incorporació Immediata. Possibilitat de teletreball a convenir amb la Fundació.
El procés de selecció es durà a terme amb la col·laboració del Departament de Persones de Jesuïtes Educació. Les persones interessades poden enviar el seu CV i carta de motivació al correu següent patronat@casalloiola.org abans del 30/10/2025.
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica
Oferta en PDF
Convocatòria Direcció Casal Loiola301.83 KB