Explicació de la demanda
Descripció:
<p>El Casal Loiola és una fundació (Fundació Pare Martí Tusquets sj) sense ànim de lucre constituïda l’any 2014. Prèviament des de l’any 1989 la Companyia de Jesús, les Congregacions Marianes i les CVX Fòrum Joves i Berchmans, s’uneixen en un treball compartit per dur a terme la missió del Casal Loiola:</p><p>"Promoure el creixement humà, social i espiritual de les persones, i especialment, dels infants, adolescents i joves – inspirada en el carisma ignasià propi de la Companyia de Jesús i de les comunitats de Vida Cristiana – per contribuir a una societat millor."</p><p>El procés de selecció es durà a terme amb la col·laboració del Departament de Persones deJesuïtes Educació. Les persones interessades poden enviar el seu CV i carta de motivació al correu següent patronat@casalloiola.org, abans del 30/10/2025.</p><p>FUNCIONS I TASQUES:</p><ul><li>Vetllar pel compliment de la missió de la Fundació. Dirigir l’entitat i gestionar i coordinar els seus projectes garantint la seva alineació amb la missió, visió i valors.</li><li>Participar a les reunions de patronat, donar informació del funcionament de l’entitat (projectes, econòmic, reptes i propostes de millora) i executar els acords.</li><li>Implementar el pla estratègic.</li><li>Gestionar administrativa, financera i tècnicament l’entitat, d'acord amb les directrius de l’òrgan de govern.</li><li>Elaborar i fer seguiment del pressupost.</li><li>Dissenyar, desenvolupar i supervisar els projectes i serveis.</li><li>Potenciar la participació comunitària i el treball en xarxa.</li><li>Tenir relació amb les comunitats existents i coordinar-se amb el òrgans rectors de les mateixes.</li><li>Coordinar l’equip tècnic i el voluntariat tot vetllant per la cura i acompanyament.</li><li>Responsabilitzar-se de la gestió dels recursos humans (selecció, incorporació, acompanyament i formació).</li><li>Vetllar per la identificació de l’equip (remunerat i voluntari) amb la missió, visió i valors de l’entitat.</li><li>Responsabilitzar-se de la gestió interna i els sistemes informàtics (LOPD, transparència, prevenció de l’Abús, compliance i gestió de CRM).</li><li>Responsabilitzar-se de la captació de fons.</li><li>Cercar finançament públic i privat (subvencions, convenis i donacions).</li><li>Tenir cura de la relació amb els socis i donants.</li><li>Representar l’entitat davant institucions, col·laboradors i la comunitat.</li><li>Tenir cura de les relacions amb l’administració pública i entitats privades.</li><li>Treballar conjuntament amb l’Església diocesana i altres entitats i xarxes del territori.</li><li>Promoure aliances amb altres institucions. Participar de la xarxa d’entitats de la Companyia de Jesús.</li><li>Participar activament en reunions, espais de coordinació i formacions.</li></ul>
Condicions:
<p>Jornada completa. Calendari horari segons distribució anual d’hores. </p><p>Lloc de treball: carrer Balmes 138, Barcelona. Salari segons conveni de lleure educatiu i sociocultural.</p><p>Incorporació Immediata. Possibilitat de teletreball a convenir amb la Fundació.</p>
Requisits:
<p>Llicenciatura, Diplomatura o Grau universitari.</p><p>Formació en comptabilitat o gestió econòmica.</p><p>Domini del català i castellà</p><p><strong>Es valorarà:</strong></p><p>Formació complementària en: gestió, lideratge d’entitats del tercer sector i en aspectes legals.</p><p>Experiència en el treball en entitats del Tercer Sector Social.</p><p>Experiència en direcció i coordinació d’equips i projectes.</p><p>Experiència de treball amb voluntariat.</p><p>Coneixements d’Informàtica, ús del drive i base de dades CRM</p><p>Identificació amb els valors de l’espiritualitat ignasiana.</p><p><strong>Competències: </strong></p><p>Lideratge i capacitat per treballar en equip (escolta i diàleg). Gestió d’equips. Habilitats</p><p>comunicatives, interpersonals i per establir vincles. Capacitat d’adaptació. Capacitat de planificació i</p><p>gestió econòmica. Iniciativa i capacitat crítica. Coneixement de la realitat eclesial. Compromís amb</p><p>els valors de l’entitat. Capacitat d’implicació en la vida de la comunitat.</p>
Font: https://xarxanet.org/oferta-feina/directora-del-casal-loiola
<p>El Casal Loiola és una fundació (Fundació Pare Martí Tusquets sj) sense ànim de lucre constituïda l’any 2014. Prèviament des de l’any 1989 la Companyia de Jesús, les Congregacions Marianes i les CVX Fòrum Joves i Berchmans, s’uneixen en un treball compartit per dur a terme la missió del Casal Loiola:</p><p>"Promoure el creixement humà, social i espiritual de les persones, i especialment, dels infants, adolescents i joves – inspirada en el carisma ignasià propi de la Companyia de Jesús i de les comunitats de Vida Cristiana – per contribuir a una societat millor."</p><p>El procés de selecció es durà a terme amb la col·laboració del Departament de Persones deJesuïtes Educació. Les persones interessades poden enviar el seu CV i carta de motivació al correu següent patronat@casalloiola.org, abans del 30/10/2025.</p><p>FUNCIONS I TASQUES:</p><ul><li>Vetllar pel compliment de la missió de la Fundació. Dirigir l’entitat i gestionar i coordinar els seus projectes garantint la seva alineació amb la missió, visió i valors.</li><li>Participar a les reunions de patronat, donar informació del funcionament de l’entitat (projectes, econòmic, reptes i propostes de millora) i executar els acords.</li><li>Implementar el pla estratègic.</li><li>Gestionar administrativa, financera i tècnicament l’entitat, d'acord amb les directrius de l’òrgan de govern.</li><li>Elaborar i fer seguiment del pressupost.</li><li>Dissenyar, desenvolupar i supervisar els projectes i serveis.</li><li>Potenciar la participació comunitària i el treball en xarxa.</li><li>Tenir relació amb les comunitats existents i coordinar-se amb el òrgans rectors de les mateixes.</li><li>Coordinar l’equip tècnic i el voluntariat tot vetllant per la cura i acompanyament.</li><li>Responsabilitzar-se de la gestió dels recursos humans (selecció, incorporació, acompanyament i formació).</li><li>Vetllar per la identificació de l’equip (remunerat i voluntari) amb la missió, visió i valors de l’entitat.</li><li>Responsabilitzar-se de la gestió interna i els sistemes informàtics (LOPD, transparència, prevenció de l’Abús, compliance i gestió de CRM).</li><li>Responsabilitzar-se de la captació de fons.</li><li>Cercar finançament públic i privat (subvencions, convenis i donacions).</li><li>Tenir cura de la relació amb els socis i donants.</li><li>Representar l’entitat davant institucions, col·laboradors i la comunitat.</li><li>Tenir cura de les relacions amb l’administració pública i entitats privades.</li><li>Treballar conjuntament amb l’Església diocesana i altres entitats i xarxes del territori.</li><li>Promoure aliances amb altres institucions. Participar de la xarxa d’entitats de la Companyia de Jesús.</li><li>Participar activament en reunions, espais de coordinació i formacions.</li></ul>
Condicions:
<p>Jornada completa. Calendari horari segons distribució anual d’hores. </p><p>Lloc de treball: carrer Balmes 138, Barcelona. Salari segons conveni de lleure educatiu i sociocultural.</p><p>Incorporació Immediata. Possibilitat de teletreball a convenir amb la Fundació.</p>
Requisits:
<p>Llicenciatura, Diplomatura o Grau universitari.</p><p>Formació en comptabilitat o gestió econòmica.</p><p>Domini del català i castellà</p><p><strong>Es valorarà:</strong></p><p>Formació complementària en: gestió, lideratge d’entitats del tercer sector i en aspectes legals.</p><p>Experiència en el treball en entitats del Tercer Sector Social.</p><p>Experiència en direcció i coordinació d’equips i projectes.</p><p>Experiència de treball amb voluntariat.</p><p>Coneixements d’Informàtica, ús del drive i base de dades CRM</p><p>Identificació amb els valors de l’espiritualitat ignasiana.</p><p><strong>Competències: </strong></p><p>Lideratge i capacitat per treballar en equip (escolta i diàleg). Gestió d’equips. Habilitats</p><p>comunicatives, interpersonals i per establir vincles. Capacitat d’adaptació. Capacitat de planificació i</p><p>gestió econòmica. Iniciativa i capacitat crítica. Coneixement de la realitat eclesial. Compromís amb</p><p>els valors de l’entitat. Capacitat d’implicació en la vida de la comunitat.</p>
Font: https://xarxanet.org/oferta-feina/directora-del-casal-loiola
Entitat
Casal Loiola Fundacio P-Martí Tusquets SJ
Termini del procés de selecció
Territori / Ubicació
Barcelona
Disponibilitat de vehicle propi
No
Off