Administratiu comptable

Fundació ASPANIAS
Explicació de la demanda
La Fundació Aspanias és una Entitat de llarga trajectòria dedicada al sector de la diversitat funcional amb 4 serveis ben diferenciats amb un trasfons comú d'acompanyament a les persones en el seu desenvolupament evolutiu.
Així, ens trobem en la recerca d'un/a administratiu/va comptable un perfil polivalent i ressolutiu.

PERFIL CURRICULAR
• Cicle Formatiu de Grau Superior (Administració i Gestió) / Grau de Finances.
Entitat
Fundació Aspanias
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Barcelona
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Infància
Persones amb discapacitat
Titulació mínima requerida
Formació professional
Especialitat acadèmica
Administració
Cicle superior Administracio i finances
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
COMPETÈNCIES PERSONALS I HABILITATS SOCIALS
• Persona amb bona capacitat d’adaptació al canvi i ressolutiu.
• Amb visió positiva, iniciativa i empàtica
• Capacitat de treball en equip
Torns
Matí
Tarda
Tipus de jornada
Mitja jornada
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
A continuació es detallen en línies generals les funcions més habituals d'aquest lloc de treball:


• Realitzar la gestió administrativa comptable, garantint el manteniment actualitzat el sistema de gestió comptable (amb SAGE cloud) i l'arxiu de la documentació.
• Introduir les dades financeres i comptables de l’entitat en el software de gestió per realitzar els assentaments comptables (registres o anotacions de cadascuna de les operacions que modifiquen el patrimoni o que suposen un moviment en els comptes). Això comprèn la introducció de dades relacionades amb la comptabilització de les factures emeses i rebudes, de les provisions, de les dotacions, de les amortitzacions, dels impostos a pagar, de la caixa i gestió de les nòmines. Confeccionar els llibres, registres de comptabilitat i comptes anuals.
• Gestionar la documentació comptable i fiscal; elaborar informes comptables. Editar i extreure informació comptable (deutes, factures pagades i impagades, saldos, etc.) i elaboració de taules d'Excel de dades comptables.
• Conciliar els albarans amb les factures.
• Gestionar les obligacions fiscals i dels diferents impostos.
• Desenvolupar tasques de suport administratiu, com la gestió dels cobraments, dels/de les proveïdors/es.
• Portar la facturació dels diferents serveis de l’entitat.
• Gestionar el cobrament dels impagats i morositats.
• Realitzar la previsió dels cobraments i pagaments.
• Portar l’inventari de l’immobilitzat de l’entitat.
• Gestionar les compres que es realitzen a l’entitat, des de l’estudi del proveïdor i el control de la qualitat a l’adquisició del producte, assessorant a Gerència sobre les millors opcions. Reposar el material d’oficina.
• Gestionar les comandes dels diferents serveis de l’entitat amb les empreses de manteniment i proveïdors.
• Resoldre les incidències que estiguin al seu abast.
• Organitzar i prioritzar les seves tasques d'acord amb les directrius rebudes.
• Oferir suport en la preparació d’actes, esdeveniments, reunions, preparació d’aules i despatxos, etc.
• Participar en la gestió de qualitat.
• Respectar les normes vigents de medi ambient, de qualitat, seguretat i higiene en el treball.
• Elaboració dels pressupostos per servei.
Idiomes
Castellà i català
Disponibilitat de vehicle propi
No
Millores i altres incentius laborals
TIPUS DE CONTRACTE: inicial temporal de 6 mesos amb possibilitats de continuitat.
CONDICIONS ECONÒMIQUES: A determinar en l'entrevista.
INCORPORACIÓ: A partir de setembre.

L'Entitat garanteix la igualtat de oportunitats així com la privacitat dins del seus processos de selecció independentment de la condició social, politica, religiosa i/o de sexe o edat de la persona candidata.
Salari
A determinar en l'entrevista
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades