Associació l'Esquitx
Explicació de la demanda
Entitat social, ubicada al barri de Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera (Barcelona). Necessita incorporar un/a responsable de Gestió i RRHH per a l'entitat.
Entitat
Associació l'Esquitx
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Barcelona
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Famílies (nombroses, monoparentals, etc)
Infància
Joventut
Pobresa i exclusió social
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Especialitat acadèmica
ADE
Màster en Direcció i Gestió de RRHH
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Titulació universitària preferiblement dels àmbits de les Ciències Socials i Jurídiques: Relacions laborals i Recursos Humans, ADE, o similars.
Experiència en gestió d'entitats socials.
Experiència en finançament d'entitats socials i en captació de fons privats i públics (subvencions).
Domini del paquet Office.
Perticipació en entitats del Tercer Sector.
Es valorarà tenir coneixements en neurociència.
Certificat negatiu delictes sexuals.
Experiència en gestió d'entitats socials.
Experiència en finançament d'entitats socials i en captació de fons privats i públics (subvencions).
Domini del paquet Office.
Perticipació en entitats del Tercer Sector.
Es valorarà tenir coneixements en neurociència.
Certificat negatiu delictes sexuals.
Torns
Matí
Tipus de jornada
Mitja jornada
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
Captació de finançament: recerca de recursos: materials, econòmics (subvencions públiques i privades). Elaborar tots els documents necessaris per a la presentació de subvencions i justificació d’aquestes.
Gestió pressupostària: elaborar el pressupost anual i presentar-lo a la junta, tenir-ho actualitzat al llarg de l’any, fer propostes de la seva gestió per a l’optimització dels recursos, seguiment dels registres comptables. Sol·licitar els balanços anuals i documents per a actualitzar anualment la condició d’entitat d’utilitat pública, així com els documents d’estar al corrent del pagament de la Seguretat Social i Hisenda.
Relació amb administracions: ser la persona referent amb els tècnics de les administracions i/o fundacions que ens aportin finançament.
Compliment legal i fiscal: Assegurar la normativa vigent.
Participació en la direcció estratègica.
Laboral: responsable de la interlocució amb la gestoria per gestionar les contractacions de personal, nòmines i resums mensuals. Relació a nivell laboral amb els professionals: contractació, supervisió dels calendaris laborals (que els fa l’administrativa).
Informar a la Junta dels temes econòmics i laborals.
Planificació estratègica anual de la recerca de recursos
LOPD: relació amb l’empresa que ho gestiona i execució de les accions necessàries a l’entitat.
Prevenció Riscos Laborals: relació amb l’empresa que ho gestiona i execució de les accions necessàries a l’entitat.
Gestió pressupostària: elaborar el pressupost anual i presentar-lo a la junta, tenir-ho actualitzat al llarg de l’any, fer propostes de la seva gestió per a l’optimització dels recursos, seguiment dels registres comptables. Sol·licitar els balanços anuals i documents per a actualitzar anualment la condició d’entitat d’utilitat pública, així com els documents d’estar al corrent del pagament de la Seguretat Social i Hisenda.
Relació amb administracions: ser la persona referent amb els tècnics de les administracions i/o fundacions que ens aportin finançament.
Compliment legal i fiscal: Assegurar la normativa vigent.
Participació en la direcció estratègica.
Laboral: responsable de la interlocució amb la gestoria per gestionar les contractacions de personal, nòmines i resums mensuals. Relació a nivell laboral amb els professionals: contractació, supervisió dels calendaris laborals (que els fa l’administrativa).
Informar a la Junta dels temes econòmics i laborals.
Planificació estratègica anual de la recerca de recursos
LOPD: relació amb l’empresa que ho gestiona i execució de les accions necessàries a l’entitat.
Prevenció Riscos Laborals: relació amb l’empresa que ho gestiona i execució de les accions necessàries a l’entitat.
Idiomes
Català parlat i escrit. Es valoraran altres idiomes.
Disponibilitat de vehicle propi
No
Salari
Segons conveni d'acció social (categoria Graduat)
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica