Tècnic/a Laboral especialista en nòmines

FUNDACIÓ CATALANA DE L'ESPLAI
Explicació de la demanda
A Fundesplai busquem un/a tècnic/a laboral amb experiència en relacions laborals i gestió de nòmines per incorporar-se al nostre equip de Recursos Humans. Si tens coneixement del tercer sector, capacitat d’assessorament i ganes de contribuir a un projecte amb impacte social, t’estem esperant!

Requisits:
- Grau o diplomatura en Relacions Laborals o titulació equivalent.
- Experiència mínima de 5 anys en gestió laboral.
- Coneixement i ús habitual del programa SILTRA.
- Es valorarà molt positivament experiència amb el programa LABOR (Summar) o similar.
- Coneixement del tercer sector.
- Capacitat d’assessorament i empatia en l’atenció a les persones treballadores.
- Bon nivell de comunicació oral i escrita.
- Domini del paquet Office, especialment Excel avançat.
- Coneixement i aplicació de la normativa laboral vigent.

Condicions laborals:
- Localització: El Prat de Llobregat
- Jornada: 37,5h setmanals
- Horari flexible: 9h a 18h
- Tipus de contracte: Indefinit
- Salari brut anual: Entre 25.000€ i 27.500€ bruts anuals
- Data incorporació: Immediata
Entitat
Fundació Catalana de l'Esplai
Termini del procés de selecció
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Prat de Llobregat, el
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Especialitat acadèmica
recursos humanos
Tipus de jornada
Jornada sencera
Mínim d'experiència professional
Més de 3 anys
Tasques i responsabilitats
Quines seran les teves funcions principials?
-Gestió completa de les nòmines i resolució d'incidències i tramitació de totes les gestions relatives a la seguretat social, embargaments, altes i baixes, variacions, incapacitats temporals, absentisme, impostos (111 i 190), càlcul de seguretat social
de la gestió laboral (Siltra, Winsuite, acredita, seguretat social on-line, Casia).
-Participació en procediments transversals de RRHH de l’entitat (plans d'igualtat, comissions)
-Preparació i redacció de documentació de temes jurídics, disciplinaris, inspeccions i auditories internes
-Càlcul de costos laborals i informes mensuals del control de la plantilla i pressupostari.
-Gestió i control d'excedències, jubilacions, embargaments, novacions, maternitats/paternitats.
Disponibilitat de vehicle propi
No
Salari
Entre 25000 - 31000 € bruts anuals
Off

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades