Fundacio Roure
Explicació de la demanda
La Fundació Roure és una Fundació privada sense ànim de lucre que acompanya a persones que es troben en situació de precarietat per tal que siguin el més autònomes possible i puguin portar a terme el seu projecte de vida.
En aquests moments l’entitat es troba en procés de cerca activa d’una persona responsable de l’espai d’acollida de l’entitat
Missió del lloc de treball:
Es tracta d’una persona sensibilitzada amb l’àmbit social i el treball amb col·lectius vulnerables i s’encarregaria de garantir una atenció acollidora, professional i eficient a les persones usuàries i visitants de l'entitat, oferint informació clara, segons els canals establers a la Fundació i contribuint a generar un entorn segur i respectuós.
En aquests moments l’entitat es troba en procés de cerca activa d’una persona responsable de l’espai d’acollida de l’entitat
Missió del lloc de treball:
Es tracta d’una persona sensibilitzada amb l’àmbit social i el treball amb col·lectius vulnerables i s’encarregaria de garantir una atenció acollidora, professional i eficient a les persones usuàries i visitants de l'entitat, oferint informació clara, segons els canals establers a la Fundació i contribuint a generar un entorn segur i respectuós.
Entitat
Fundació Roure
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Atenció directa
Territori / Ubicació
Barcelona
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Pobresa i exclusió social
Titulació mínima requerida
Formació professional
Especialitat acadèmica
Integració Social
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Coneixements informàtics: Domini de les eines de Microsoft Office 365 (Word, Excel, Outlook).
Experiència desitjable: Atenció al públic, preferiblement en entorns socials o de serveis.
Actitud personal: Persona amable, pacient, amb do de gents i facilitat per a la comunicació.
Experiència desitjable: Atenció al públic, preferiblement en entorns socials o de serveis.
Actitud personal: Persona amable, pacient, amb do de gents i facilitat per a la comunicació.
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
Funcions principals:
Atenció presencial i telefònica:
- Rebre i orientar les persones usuàries, visitants i proveïdors amb amabilitat i empatia.
- Gestionar trucades telefòniques i correus electrònics, canalitzant la informació a les àrees corresponents.
- Donar traspàs de les demandes d’allò que no respon als nostres serveis con a Fundació.
Gestió administrativa bàsica:
- Registrar entrades i sortides de persones usuàries i visites.
- Donar suport en l'organització d'agendes, cites i reunions.
- Mantenir actualitzada la base de dades de contactes i documentació bàsica de l’espai d’acollida.
- Mantenir actualitzada la base de dades d’estocs de materials i recursos, així com el seu control i demanda.
Coordinació interna:
- Col·laborar amb els/les caps d’àrea per garantir la correcta derivació de casos.
- Informar sobre incidències i necessitats detectades a la recepció.
Control d'espais comuns:
- Supervisar l'ordre i la disponibilitat de material a la zona de recepció.
- Vetllar pel compliment de les normes de convivència a l'àrea d'atenció.
Competències requerides:
Acollida i empatia: Capacitat per generar confiança i transmetre proximitat a persones en situació de vulnerabilitat.
Comunicació efectiva: Habilitat per expressar-se amb claredat i adaptar-se a diferents perfils socioculturals.
Orientació al servei: Actitud proactiva per resoldre dubtes i oferir solucions.
Organització i gestió del temps: Capacitat per prioritzar tasques en entorns dinàmics.
Treball en equip: Col·laboració amb els/les caps d’àrea i de projectes per garantir una atenció integral.
Atenció presencial i telefònica:
- Rebre i orientar les persones usuàries, visitants i proveïdors amb amabilitat i empatia.
- Gestionar trucades telefòniques i correus electrònics, canalitzant la informació a les àrees corresponents.
- Donar traspàs de les demandes d’allò que no respon als nostres serveis con a Fundació.
Gestió administrativa bàsica:
- Registrar entrades i sortides de persones usuàries i visites.
- Donar suport en l'organització d'agendes, cites i reunions.
- Mantenir actualitzada la base de dades de contactes i documentació bàsica de l’espai d’acollida.
- Mantenir actualitzada la base de dades d’estocs de materials i recursos, així com el seu control i demanda.
Coordinació interna:
- Col·laborar amb els/les caps d’àrea per garantir la correcta derivació de casos.
- Informar sobre incidències i necessitats detectades a la recepció.
Control d'espais comuns:
- Supervisar l'ordre i la disponibilitat de material a la zona de recepció.
- Vetllar pel compliment de les normes de convivència a l'àrea d'atenció.
Competències requerides:
Acollida i empatia: Capacitat per generar confiança i transmetre proximitat a persones en situació de vulnerabilitat.
Comunicació efectiva: Habilitat per expressar-se amb claredat i adaptar-se a diferents perfils socioculturals.
Orientació al servei: Actitud proactiva per resoldre dubtes i oferir solucions.
Organització i gestió del temps: Capacitat per prioritzar tasques en entorns dinàmics.
Treball en equip: Col·laboració amb els/les caps d’àrea i de projectes per garantir una atenció integral.
Idiomes
Català i castellà parlats i escrits amb fluïdesa
Disponibilitat de vehicle propi
No
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica