Oferta de feina: Responsable de gestió i administració

Episteme. Investigació i intervenció social
Explicació de la demanda
Episteme Investigació i intervenció social www.epistemesocial.org és una entitat sense ànim de lucre d’àmbit estatal. La seva principal activitat és la realització de projectes de recerca, avaluació i intervenció, especialment en l’àmbit de les drogues. Episteme està format per professionals de les Ciències Socials. En aquest moment necessitem incorporar una persona responsable de gestió i administració per garantir el correcte funcionament administratiu, financer i de recursos humans de l’entitat.

Requisits:
 Titulació universitària en l’àmbit de l’administració, l’economia, les ciències socials o àrees afins.
 Experiència en gestió administrativa, financera i de projectes en entitats socials o sense ànim de lucre.
 Coneixements sòlids de gestió comptable, fiscal i laboral.
 Capacitat d’interlocució amb assessories externes i organismes finançadors.
 Organització, autonomia i capacitat de treball en equip.
 Domini avançat d’eines ofimàtiques i plataformes de gestió (Microsoft 365, Excel, SIGES, etc.).
Entitat
Episteme Investigació i intervenció Social
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
En línia
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Barcelona (província)
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Drogodependències
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Especialitat acadèmica
Administració i Direcció d'Empreses
Economista
Economista especializado en políticas sociales.
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Valorarem:
 Experiència amb perspectiva de gènere.
 Domini de diferents eines digitals.
 Experiència prèvia en entitats del tercer sector.
 Coneixement de normativa aplicable a subvencions i contractació pública.
 Experiència en auditories i justificació econòmica de projectes.
 Coneixements en sistemes de gestió de qualitat.
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Més de 3 anys
Tasques i responsabilitats
La persona seleccionada serà responsable de planificar, coordinar i executar els processos administratius, financers i de recursos humans de l’entitat, garantint el compliment normatiu, l'eficiència operativa i el suport a les diferents àrees de l’organització.
Funcions principals
 Gestió administrativa
- Recepció, gestió i arxiu de correspondència física i digital.
- Administració de recursos materials, proveïdors i serveis generals.
- Control i supervisió de l’ús dels béns i la infraestructura institucional.
- Gestió del correu electrònic corporatiu i atenció telefònica.
- Desenvolupament, implementació i seguiment de processos interns i de qualitat.
- Coordinació del compliment en matèria de protecció de dades (RGPD), prevenció de blanqueig de capitals, mesures per a la igualtat i prevenció de riscos laborals amb serveis externs.
 Gestió de recursos humans
- Interlocució amb la gestoria laboral per a la formalització de contractes, baixes, acomiadaments i nòmines.
- Coordinació de processos de selecció i suport en la incorporació de noves persones.
- Supervisió del compliment de convenis i polítiques internes de RRHH.
- Gestió de la formació interna i suport als plans de desenvolupament del personal.
 Gestió financera i comptable
- Elaboració de pressupostos i factures de l’entitat.
- Interlocució amb l’assessoria fiscal i comptable per a l’enviament mensual de documentació (conciliació bancària, factures rebudes i emeses, justificants bancaris).
- Control i seguiment de l’execució pressupostària de projectes i contractes.
- Coordinació d’auditories externes i internes, incloses les de Comptes Anuals.
- Suport en la preparació d’impostos i obligacions fiscals.
- Elaboració d’informes financers periòdics per a direcció i finançadors.
 Gestió de projectes i subvencions
- Control econòmic de subvencions i contractes.
- Elaboració de pressupostos, informes econòmics, annexos i justificacions a través de plataformes com SIGES.
- Coordinació d’entregues documentals i informes justificatius a finançadors.
- Supervisió del compliment de requisits contractuals i legals associats als projectes.
 Compres i abastiment
- Realització de cotitzacions i comparatius de preus.
- Elaboració d’ordres de compra i contractes amb proveïdors.
- Gestió de l’abastiment de béns i serveis necessaris per a l’entitat.
- Control d’inventaris i verificació de recepcions.
 Suport transversal i comunicació institucional
- Disseny i maquetació de portades d’informes, presentacions i materials de comunicació corporativa.
- Suport en la coordinació general de l’entitat mitjançant la comunicació constant amb direcció, assessors externs i equip de treball.
Idiomes
Català, castellà i anglès
Disponibilitat de vehicle propi
Salari
30.350 € bruts anuals. Pagues prorratejades.
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades