Responsable tècnic/a d'instal·lacions a cases de colònies

FUNDACIÓ CATALANA DE L'ESPLAI
Explicació de la demanda
A Fundesplai busquem una persona amb perfil tècnic, organitzada i resolutiva, per incorporar-se al departament de Cases de colònies com a responsable d’algunes de les nostres instal·lacions. El lloc de treball no és de caràcter educatiu, sinó centrat en la gestió operativa, tècnica i de manteniment dels equipaments.

Si tens experiència en la gestió d’instal·lacions, capacitat per coordinar equips i sensibilitat per la sostenibilitat, aquesta pot ser la teva oportunitat!

Requisits:
- Mínim 2 anys d'experiència en les funcions similars.
- Valorable formació en enginyeria o àmbits tècnics
- Carnet de conduir i disponibilitat per desplaçar-se
- Coneixements d'Office a nivell usuari
- Coneixements i sensibilitat per la gestió sostenible de les instal·lacions.
Les instal·lacions gestionades per Fundesplai es basen en un sistema de gestió que minimitzi la seva contribució al canvi climàtic. Per això comptem amb sistemes i instal·lacions basats en energies renovables i de màxima eficiència i treballem en la millora continua d’aquest aspecte.

Entitat
Fundació Catalana de l'Esplai
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
En línia
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Prat de Llobregat, el
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Educació en el lleure i serveis educatius
Especialitat acadèmica
ENGINYERIA I ADMINISTRACIÓ D'EMPRESES
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
- Supervisar l’estat de neteja, manteniment i mobiliari dels equipaments.
- Detectar avaries i desperfectes, organitzar reparacions i planificar inspeccions.
- Fer seguiment de registres de manteniment, cloració, maquinària i reparacions externes.
- Preparar i acompanyar inspeccions de Sanitat, Joventut i Prevenció de Riscos Laborals.
- Coordinar i formar el personal de neteja, cuina i manteniment.
- Assegurar l’aplicació de protocols de seguretat alimentària, legionel·losi i emergències.
- Vetllar pel bon tracte a l’usuari i gestionar incidències i valoracions.
- Relacionar-se amb entitats veïnals i administracions locals.
- Fer tasques administratives com el control d’hores, calendaris i gestió d’industrials.
Disponibilitat de vehicle propi
No
Salari
25000
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades