+Tu Fundació de Suport
Explicació de la demanda
+Tu Fundació de Suport és una entitat privada, d’iniciativa social i sense ànim de lucre, d’abast català, que exerceix les figures jurídiques de suport a persones majors d’edat amb discapacitat intel·lectual i/o deteriorament cognitiu.
Busquem una persona per unir-se al nostre gran equip humà com a Referent Comptable, dins de l’àrea econòmica. La seva missió principal és la gestió i l'administració econòmica del patrimoni, els ingressos i les despeses de les persones que acompanyem
Requisits:
Es valorarà molt positivament un any mínim d’experiència en funcions similars.
Titulació oficial mínima Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració o equivalent.
Coneixements específics i tècnics: Comptabilitat, tràmits amb les administracions i serveis comuns de gestoria.
Domini d’Excel i nivell d’usuari de la resta del Paquet Office i de les aplicacions de Microsoft 365.
Competències desitjables: Iniciativa, planificació, ordre i qualitat, treball en equip, comunicació positiva, empatia, compromís, autoconfiança, autocontrol, flexibilitat, capacitat d’aprenentatge, pensament analític i conceptual.
Oferim:
Incorporació immediata.
Jornada completa en horari de 8:00 a 15h i dos dies setmana de 8:00 a 14:00 i de 15 a 18h. De juliol a setembre l'horari és de 8 a 15 hores.
Contracte inicial de 6 mesos amb possibilitat de continuïtat.
Formació continua.
Ambient de treball dinàmic i agradable.
Busquem una persona per unir-se al nostre gran equip humà com a Referent Comptable, dins de l’àrea econòmica. La seva missió principal és la gestió i l'administració econòmica del patrimoni, els ingressos i les despeses de les persones que acompanyem
Requisits:
Es valorarà molt positivament un any mínim d’experiència en funcions similars.
Titulació oficial mínima Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració o equivalent.
Coneixements específics i tècnics: Comptabilitat, tràmits amb les administracions i serveis comuns de gestoria.
Domini d’Excel i nivell d’usuari de la resta del Paquet Office i de les aplicacions de Microsoft 365.
Competències desitjables: Iniciativa, planificació, ordre i qualitat, treball en equip, comunicació positiva, empatia, compromís, autoconfiança, autocontrol, flexibilitat, capacitat d’aprenentatge, pensament analític i conceptual.
Oferim:
Incorporació immediata.
Jornada completa en horari de 8:00 a 15h i dos dies setmana de 8:00 a 14:00 i de 15 a 18h. De juliol a setembre l'horari és de 8 a 15 hores.
Contracte inicial de 6 mesos amb possibilitat de continuïtat.
Formació continua.
Ambient de treball dinàmic i agradable.
Entitat
+Tu Fundació de Suport
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Territori / Ubicació
Barcelona
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Persones amb discapacitat
Titulació mínima requerida
Formació professional
Especialitat acadèmica
Administració
Torns
Matí
Tarda
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Menys d’un any
Tasques i responsabilitats
Funcions principals com a referent econòmic de les persones usuàries:
Comptabilitzar i verificar totes les despeses i ingressos
Col·laborar amb l'elaboració i seguiment del pressupost personal
Supervisar la tresoreria
Realitzar les sol·licituds i gestions administratives necessàries per donar suport economicofinancer
Gestionar i administrar els contractes d'assegurances, subministraments, lloguers, etc.
Assistir a les persones usuàries col·laborant i informant per a la seva presa de decisions
Vetllar per la rendibilitat i el bon estat del patrimoni
Elaborar els informes econòmics sol·licitats pels jutjats o altres administracions (inventari, informes, declaracions, liquidacions fiscals...)
Tasques administratives transversals
Recopilar tota la informació necessària, interna o externament, per a conèixer l'estat econòmic, trajectòria econòmica i voluntat de la persona usuària.
Recopilar i custodiar la documentació necessària per a justificar les despeses i ingressos, provinents de liquidacions internes, liquidacions de residències o centres, factures de proveïdors, etc.
Col·laborar de manera proactiva en les comissions i projectes transversals de la Fundació
Comptabilitzar i verificar totes les despeses i ingressos
Col·laborar amb l'elaboració i seguiment del pressupost personal
Supervisar la tresoreria
Realitzar les sol·licituds i gestions administratives necessàries per donar suport economicofinancer
Gestionar i administrar els contractes d'assegurances, subministraments, lloguers, etc.
Assistir a les persones usuàries col·laborant i informant per a la seva presa de decisions
Vetllar per la rendibilitat i el bon estat del patrimoni
Elaborar els informes econòmics sol·licitats pels jutjats o altres administracions (inventari, informes, declaracions, liquidacions fiscals...)
Tasques administratives transversals
Recopilar tota la informació necessària, interna o externament, per a conèixer l'estat econòmic, trajectòria econòmica i voluntat de la persona usuària.
Recopilar i custodiar la documentació necessària per a justificar les despeses i ingressos, provinents de liquidacions internes, liquidacions de residències o centres, factures de proveïdors, etc.
Col·laborar de manera proactiva en les comissions i projectes transversals de la Fundació
Idiomes
Català nivell C acreditat.
Disponibilitat de vehicle propi
No
Salari
23.464,00 euros bruts anuals en 14 pagues
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica