Coordinació de Projecte d'Autonomia Personal

Fundació Privada ECOM
Explicació de la demanda
ECOM som un moviment impulsat per persones amb discapacitat física i/o orgànica que treballem, a través del nostre empoderament i la nostra participació, per aconseguir una societat inclusiva on puguem fer efectiu l’exercici dels nostres drets.

Busquem una persona per coordinar el projecte participatiu “Autonomia en Acció: Impulsant l’Activisme per un Nou Model de Cures”, que té l’objectiu promoure l’autonomia personal de les persones amb discapacitat mitjançant la creació d’espais d’aprenentatge, aliances i formació.
Entitat
Fundació Privada ECOM
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Barcelona
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Persones amb discapacitat
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
Funcions:
• Coordinació general i seguiment del projecte.
• Creació i dinamització d’espais d’aprenentatge comú amb agents socials vinculats a la promoció de l’autonomia personal.
• Disseny i implementació d’una estratègia comuna per generar espais de reflexió sobre l’autonomia personal.
• Generació de continguts que capitalitzin el coneixement obtingut als espais de reflexió i aliances.
• Coordinació amb l’equip tècnic d’ECOM i altres entitats col·laboradores.

Perfil requerit:
• Formació universitària en l’àmbit social, educatiu o similar.
• Experiència en gestió i coordinació de projectes socials.
• Capacitat per dinamitzar grups i generar xarxes de col·laboració.
• Habilitats comunicatives i de redacció de continguts.
• Nivell alt de redacció en català.
• Possibilitat de desplaçar-se puntualment a Girona, Lleida i Tarragona.

Competències:
• Compromís
• Atenció centrada en la persona
• Adaptació al canvi i polivalència
• Treball en equip
• Capacitat d’anàlisi, organització i planificació del treball
• Autonomia i resolució

Valorarem:
• Certificat de discapacitat.
• Coneixements de l’àmbit de la discapacitat física i/o orgànica.

Oferim:
• Incorporació 1 de setembre 2025 i contracte fins 31 de desembre de 2025.
• Jornada completa de 35 h setmanals, de dilluns a divendres (matins i dues tardes)
• Possibilitat de fer un dia de treball a distància un cop passat el període d’adaptació
• Salari: 28.028 € bruts anuals en 14 pagues.
• Ubicació: Carrer Llança, 42, 08015 – Barcelona
Idiomes
Català nivell alt.
Disponibilitat de vehicle propi
No
Salari
28.028 € bruts anuals en 14 pagues
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades