ASSOCIACIÓ ASSÍS
Explicació de la demanda
ASSÍS treballa per millorar la qualitat de vida de les persones en situació de sense llar, oferint espais de relació positiva i fent-les protagonistes dels seus processos de canvi. Som una entitat que des de 2001 treballem de forma compromesa i innovadora per oferir atenció, serveis i acompanyament social i emocional a les persones ateses. Des de l’Associació centre d’Acollida Assís, estem cercant a un/a Responsable de Serveis Generals i Logística. Serà la responsable d’analitzar, planificar, organitzar i coordinar les tasques de suport als serveis oferts per l’entitat, així com el seu funcionament, tant pels serveis del centre de dia, de la seu de l’entitat, dels recursos residencials com dels pisos socials.
Pots encaixar en aquesta vacant si aportes els següents coneixements i experiència:
Manteniment i gestió d’edificis, logística, gestió d’estocs, tecnologies de la informació i comunicació, sistemes de certificació i qualitat i legislació i normatives. Valorarem les següents competències tècniques:
Gestió de projectes: sistemes i eines de control, seguiment i avaluació
Tècniques de recollida i d’anàlisi de la informació i de resultats. Redacció de propostes, informes, documents, memòries, etc.
Metodologies i tècniques per a la planificació i l’organització del treball
Metodologies i tècniques per a la presa de decisions, l’anàlisi i la solució de problemes
Gestió per processos i per objectius
Ofimàtica, aplicacions de gestió i sistemes d’informació i comunicació. Ús efectiu d’un ERP (Enterprise Resource Planning) i un CRM (Costumer Relationship Management)
Capacitat de cerca i comparació de subministradors i productes de naturalesa variada
Pots encaixar en aquesta vacant si aportes els següents coneixements i experiència:
Manteniment i gestió d’edificis, logística, gestió d’estocs, tecnologies de la informació i comunicació, sistemes de certificació i qualitat i legislació i normatives. Valorarem les següents competències tècniques:
Gestió de projectes: sistemes i eines de control, seguiment i avaluació
Tècniques de recollida i d’anàlisi de la informació i de resultats. Redacció de propostes, informes, documents, memòries, etc.
Metodologies i tècniques per a la planificació i l’organització del treball
Metodologies i tècniques per a la presa de decisions, l’anàlisi i la solució de problemes
Gestió per processos i per objectius
Ofimàtica, aplicacions de gestió i sistemes d’informació i comunicació. Ús efectiu d’un ERP (Enterprise Resource Planning) i un CRM (Costumer Relationship Management)
Capacitat de cerca i comparació de subministradors i productes de naturalesa variada
Entitat
Centre d'Acollida Assís
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Barcelona
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Persones sense llar
Titulació mínima requerida
Formació professional
Especialitat acadèmica
Altres
Diplomatura Ciències Empresarials
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Formació Acadèmica
Formació universitària Enginyeria industrial, Organització, Logística o equivalent
Competències personals
Planificació i visió estratègica
Facilitat per al treball en equip
Tècniques de comunicació, negociació, atenció i assessorament per a comunicar-se la resta de persones professionals i voluntàries de l’entitat
Lideratge i gestió d’equips de treball, de coordinació, control i seguiment de processos i de resultats
Flexibilitat
Innovació
Compromís social, amb les persones ateses, amb el servei i amb l’entitat
Formació universitària Enginyeria industrial, Organització, Logística o equivalent
Competències personals
Planificació i visió estratègica
Facilitat per al treball en equip
Tècniques de comunicació, negociació, atenció i assessorament per a comunicar-se la resta de persones professionals i voluntàries de l’entitat
Lideratge i gestió d’equips de treball, de coordinació, control i seguiment de processos i de resultats
Flexibilitat
Innovació
Compromís social, amb les persones ateses, amb el servei i amb l’entitat
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Més de 3 anys
Tasques i responsabilitats
Les seves funcions es distribuiran en les següents àrees:
Coordinació de l’àrea de serveis generals
Coordinació amb les persones responsables de les diverses àrees i recursos gestionats per Assís
(responsable voluntariat i serveis bàsics equip tècnic, equip de captació i aliances...) per contribuir a assegurar el correcte funcionament del centre de dia, edificis i allotjaments
Coordinació de l’equip a càrrec (personal de manteniment i de logística)
Gestió i seguiment econòmic de proveïdors, manteniment, tecnologia i logística.
Gestió d’empreses externes de neteja i càtering
Propostes de millora de l’eficàcia i l’eficiència de l’àrea en coordinació amb la direcció
Manteniment
Seguiment i supervisió del manteniment preventiu i correctiu de la seu de l’entitat, dels recursos residencials i dels pisos socials
Seguiment i supervisió de l’adequació (mobiliari, electrodomèstics...) a les llars assistides per Assís
Responsabilitat sobre el control sanitari específic de les instal·lacions i de la seva desinfecció
Seguiment i supervisió de les actuacions en l’àmbit de la telefonia, hardware i software informàtic
Logística
Supervisió dels inventaris (seguiment dels estocs, previsió necessitats, anàlisi i millora...) en coordinació amb les persones responsables de les diverses àrees i recursos d’Assís
Coordinació dels transports de recollides regulars i esporàdiques. Gestió i manteniment dels magatzems. Transports entre magatzems i entre recursos residencials
Anàlisi i seguiment de les necessitats de materials (roba, productes higiènics, productes de neteja, alimentació, consumibles...) en coordinació amb l’equip tècnic, amb la responsable de voluntariat i serveis bàsics i amb el tècnic de logística d’alimentació i serveis bàsics per a establir previsions de necessitats i fer propostes de millora
Suport logístic i de compres per a esdeveniments (fires, sopar solidari...)
Compres
Compres recurrents i puntuals del material necessari que no es pugui obtenir per donació.
Coordinació de l’àrea de serveis generals
Coordinació amb les persones responsables de les diverses àrees i recursos gestionats per Assís
(responsable voluntariat i serveis bàsics equip tècnic, equip de captació i aliances...) per contribuir a assegurar el correcte funcionament del centre de dia, edificis i allotjaments
Coordinació de l’equip a càrrec (personal de manteniment i de logística)
Gestió i seguiment econòmic de proveïdors, manteniment, tecnologia i logística.
Gestió d’empreses externes de neteja i càtering
Propostes de millora de l’eficàcia i l’eficiència de l’àrea en coordinació amb la direcció
Manteniment
Seguiment i supervisió del manteniment preventiu i correctiu de la seu de l’entitat, dels recursos residencials i dels pisos socials
Seguiment i supervisió de l’adequació (mobiliari, electrodomèstics...) a les llars assistides per Assís
Responsabilitat sobre el control sanitari específic de les instal·lacions i de la seva desinfecció
Seguiment i supervisió de les actuacions en l’àmbit de la telefonia, hardware i software informàtic
Logística
Supervisió dels inventaris (seguiment dels estocs, previsió necessitats, anàlisi i millora...) en coordinació amb les persones responsables de les diverses àrees i recursos d’Assís
Coordinació dels transports de recollides regulars i esporàdiques. Gestió i manteniment dels magatzems. Transports entre magatzems i entre recursos residencials
Anàlisi i seguiment de les necessitats de materials (roba, productes higiènics, productes de neteja, alimentació, consumibles...) en coordinació amb l’equip tècnic, amb la responsable de voluntariat i serveis bàsics i amb el tècnic de logística d’alimentació i serveis bàsics per a establir previsions de necessitats i fer propostes de millora
Suport logístic i de compres per a esdeveniments (fires, sopar solidari...)
Compres
Compres recurrents i puntuals del material necessari que no es pugui obtenir per donació.
Idiomes
Castellà parlat, llegit i escrit nivell molt alt. Català bàsic. Es valoraran els coneixements d’altres idiomes
Disponibilitat de vehicle propi
No
Millores i altres incentius laborals
Contracte indefinit amb Conveni Acció social amb infants, joves, famílies i d'altres en situació de risc
Jornada de 38,5 hores setmanals amb incorporació immediata
Salari: 31.292€ bruts anuals
Horari de 8h a 16h de dilluns a dijous de de 8h a 14:30h divendres, amb certa flexibilitat sempre que sigui compatible amb la correcta execució del servei
Bon ambient de treball en una associació compromesa amb la seva missió
Fins a 30 hores de formació continuada a realitzar durant l’any
Salari
Salari: 31.292€ bruts anuals per 14 pagues
Off