Rosa
Explicació de la demanda
La Fundació Habitatge Social – entitat promoguda per Caritas Diocesana de Barcelona, que treballa amb famílies i persones allotjades en habitatges d’inclusió social- necessita incorporar al seu equip un/una Coordinador/a de l’Àrea de Gestió Interna. La seva missió serà liderar l’Àrea de Gestió Interna promovent una cultura organitzativa basada en la millora contínua, el compliment normatiu i la cura dels equips. Vetllar perquè la Fundació disposi de processos interns eficients, transparents i orientats a facilitar la seva missió social.
Cerquem una persona amb capacitat per entendre l’organització des de dins, que combini una mirada estratègica amb la disposició per implicar-se en les tasques operatives. Que sigui capaç de generar vincles de confiança, tenir cura de l’equip i impulsar millores que ajudin a complir la missió social de la fundació.
Cerquem una persona amb capacitat per entendre l’organització des de dins, que combini una mirada estratègica amb la disposició per implicar-se en les tasques operatives. Que sigui capaç de generar vincles de confiança, tenir cura de l’equip i impulsar millores que ajudin a complir la missió social de la fundació.
Entitat
FUNDACIÓ HABITATGE SOCIAL
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Indiferent
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Barcelona
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Famílies (nombroses, monoparentals, etc)
Dret a l'habitatge
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Especialitat acadèmica
Administració i Direcció d'Empreses
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
• Es valorarà formació complementària en gestió de persones, processos, compliance o similars.
• Coneixement sòlid de gestió econòmico-financera, processos interns i compliment normatiu.
Competències clau:
• Visió estratègica amb capacitat operativa.
• Lideratge proper, amb habilitats per acompanyar i motivar equips.
• Empatia, capacitat d’escolta, i sensibilitat cap a la missió social de l’entitat.
• Capacitat analítica, d’organització i millora de processos.
• Flexibilitat, proactivitat i orientació a solucions.
• Coneixement sòlid de gestió econòmico-financera, processos interns i compliment normatiu.
Competències clau:
• Visió estratègica amb capacitat operativa.
• Lideratge proper, amb habilitats per acompanyar i motivar equips.
• Empatia, capacitat d’escolta, i sensibilitat cap a la missió social de l’entitat.
• Capacitat analítica, d’organització i millora de processos.
• Flexibilitat, proactivitat i orientació a solucions.
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Més de 3 anys
Tasques i responsabilitats
1. Coordinació i lideratge de l’àrea
• Coordinar els professionals d’administració, RRHH, comptabilitat, sistemes, recepció i serveis generals.
• Acompanyar i tenir cura de l’equip, promovent un entorn de treball saludable, flexible i col·laboratiu.
• Fomentar el desenvolupament professional i la implicació de les persones de l’àrea.
2. Gestió econòmica i administrativa
• Supervisar i optimitzar els processos de gestió financera i comptable en coordinació amb la tècnica de comptabilitat.
• Facilitar informació financera útil i clara per a la presa de decisions.
• Assegurar el compliment de les obligacions fiscals i comptables de la fundació.
3. Compliment normatiu i compliance
• Garantir l’aplicació de la normativa vigent (laboral, prevenció de riscos, CAE, protecció de dades, etc.).
• Coordinar la relació amb assessories i consultories externes (jurídica, laboral, fiscal, PRL).
• Sistematitzar els processos de compliment normatiu i facilitar la seva integració a l’activitat diària de l’entitat.
4. Tecnologia i processos
• Supervisar el responsable de sistemes i garantir el correcte funcionament de la infraestructura tecnològica.
• Impulsar la digitalització i l’automatització de processos interns.
• Liderar processos de millora organitzativa des d’una visió pràctica, flexible i col·laborativa.
5. Comunicació interna
• Fomentar una comunicació fluida i transparent dins l’organització.
• Coordinar, juntament amb l’àrea de RRHH i sota el paraigua de la Direcció General, els canals i eines de comunicació interna.
• Coordinar els professionals d’administració, RRHH, comptabilitat, sistemes, recepció i serveis generals.
• Acompanyar i tenir cura de l’equip, promovent un entorn de treball saludable, flexible i col·laboratiu.
• Fomentar el desenvolupament professional i la implicació de les persones de l’àrea.
2. Gestió econòmica i administrativa
• Supervisar i optimitzar els processos de gestió financera i comptable en coordinació amb la tècnica de comptabilitat.
• Facilitar informació financera útil i clara per a la presa de decisions.
• Assegurar el compliment de les obligacions fiscals i comptables de la fundació.
3. Compliment normatiu i compliance
• Garantir l’aplicació de la normativa vigent (laboral, prevenció de riscos, CAE, protecció de dades, etc.).
• Coordinar la relació amb assessories i consultories externes (jurídica, laboral, fiscal, PRL).
• Sistematitzar els processos de compliment normatiu i facilitar la seva integració a l’activitat diària de l’entitat.
4. Tecnologia i processos
• Supervisar el responsable de sistemes i garantir el correcte funcionament de la infraestructura tecnològica.
• Impulsar la digitalització i l’automatització de processos interns.
• Liderar processos de millora organitzativa des d’una visió pràctica, flexible i col·laborativa.
5. Comunicació interna
• Fomentar una comunicació fluida i transparent dins l’organització.
• Coordinar, juntament amb l’àrea de RRHH i sota el paraigua de la Direcció General, els canals i eines de comunicació interna.
Idiomes
• Català i castellà: nivell alt imprescindible.
• Anglès: no imprescindible, es valorarà positivament.
• Anglès: no imprescindible, es valorarà positivament.
Disponibilitat de vehicle propi
No
Millores i altres incentius laborals
• Incorporació prevista: 1 d’octubre (amb un mes de traspàs amb la persona sortint).
• Contracte laboral indefinit.
• Jornada: 38,5 hores setmanals.
• Horari: tots els matins i dues tardes (flexibles, a acordar).
• Possibilitat de teletreball: entre 2 i 4 dies setmanals un cop superat el període d’adaptació.
• Contracte laboral indefinit.
• Jornada: 38,5 hores setmanals.
• Horari: tots els matins i dues tardes (flexibles, a acordar).
• Possibilitat de teletreball: entre 2 i 4 dies setmanals un cop superat el període d’adaptació.
Salari
Entre 33.000 i 35.000 € bruts anuals, segons vàlua de la persona candidata.
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica
Oferta en PDF