GESTOR/A de voluntariado corporativo (cobertura baja médica)

Hartford
Explicació de la demanda
Gestionar y organizar las actividades necesarias para el desarrollo del programa de voluntariado CaixaBank de manera eficaz y eficiente, bajo la supervisión de la coordinadora del proyecto y dando apoyo diario a las delegaciones territoriales de competencia.

Gestión, planificación, ejecución y seguimiento de los programas y actividades de voluntariado, así como la dinamización de los voluntarios/as del programa. Todo ello en relación directa con la coordinadora responsable.
Entitat
Hartford
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Atenció directa
Territori / Ubicació
Tot Catalunya
Especialitat acadèmica
Administrativa
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
• Mínimo: Ciclo Formativo Grado Medio en administración y gestión
• Experiencia en la gestión de proyectos.
• Conocimientos de informática básica y también de ofimática.
• Manejo avanzado de herramientas de microsoft Office y plataformas web.
Torns
Matí
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
• Acompañamiento y seguimiento técnico de la implementación del itinerario de gestión de voluntariado.
• Tareas administrativas relacionadas con la gestión de las actividades. Gestión documental.
• Captación y planificación de actividades o acciones de voluntariado con entidades sociales.
• Difusión y gestión de las actividades de voluntariado a través del portal web de voluntariado CaixaBank y newsletter.
• Captación, acompañamiento y seguimiento de nuevos voluntarios/as.
• Fomentar y fortalecer la participación e implicación de las personas voluntarias en los proyectos del Programa de Voluntariado.
• Gestionar y facilitar la formación de los/as voluntarios/as.
• Planificación, coordinación, ejecución y seguimiento de acciones desarrolladas.
• Planificación y asistencia puntual a reuniones convocadas por la delegación o por los/as responsables del proyecto.
• Establecer espacios comunes para los agentes implicados.
• Establecer e implantar sistemas de seguimiento.
• Elaboración de informes: reporte de datos, de seguimiento y de resultados.

Idiomes
• Bilingüismo catalán/español
Disponibilitat de vehicle propi
No
Millores i altres incentius laborals
Jornada híbrida de trabajo
Salari
Convenio Ocio Cataluña
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades