DIRECCIÓ ECONÒMICA I FINANCERA

Fundació Intermedia
Explicació de la demanda
Des d'Intermèdia Job, estem portant el procés de selecció per La Direcció Econòmica i Financera de la Fundació Idea.
Aquesta àrea és la responsable de vetllar per la sostenibilitat econòmica de l’entitat i liderar les línies del Pla Estratègic anual que estan directament relacionades amb l’àrea Econòmica i de Finances.
Per aquest 2025 aquestes dues línies són la posada en marxa de la digitalització dels processos del departament de comptabilitat i finances i millorar la rendibilitat econòmica de l’entitat.
La Direcció Econòmica i Financera de la Fundació Idea forma part de l’equip de Direcció de l’entitat (5 persones) i està en dependència de la Direcció General. A nivell d’equip directe, té 3 persones al càrrec i, de forma transversal, ha de liderar 4 persones més tècniques administratives que treballen en punts d’actuació.

Contractació a jornada complerta.
Incorporació immediata (respectant possible preavís si la persona està treballant en aquests moments).
Lloc de treball a Sabadell. Possibilitat de realitzar dos dies setmanals de teletreball.

Perfil formatiu i laboral
Formació universitària en l’àmbit de l’Economia i/o l’Empresa.
Experiència mínima de 3 anys en llocs de comandament, coordinació, responsable o direcció de l’àrea d’economia i finances.

Disponibilitat de mobilitat per realitzar visites presencials de forma puntual als centres de treballa de Cardedeu, Hospitalet de Llobregat i Barcelona ciutat.
Entitat
Fundación Intermedia
Termini del procés de selecció
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Barcelona
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Famílies (nombroses, monoparentals, etc)
Infància
Joventut
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Especialitat acadèmica
ADE
Economista
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
• Experiència professional en àrees d’Economia i Finances dins d’organitzacions de l’Economia Social i Solidària.
• Formació complementària en gestió financera.
• Coneixements, experiència i/o formació en digitalització de processos.
Tipus de jornada
Jornada sencera
Mínim d'experiència professional
Més de 3 anys
Tasques i responsabilitats
• Liderar l’equip de l’àrea d’Administració i Finances.
• Millorar la rendibilitat econòmica de l’entitat.
• Impulsar el pla de digitalització dels processos relacionats amb l’àrea de comptabilitat i finances. Actualment es treballa amb Excel i sense un software de gestió.
• Seguiment del pressupost econòmic de l’entitat i de la Tresoreria.
• Realitzar i fer seguiment del pla de viabilitat: de serveis actius i de serveis potencials.
• Responsable del procés de gestió de concursos i subvencions : presentació , seguiment i justificació.
• Fer seguiment de l’execució econòmica dels serveis, tant a distància com, puntualment de forma presencial: visites a centres de Barcelona, Hospitalet del Llobregat i Cardedeu.
• Gestió i recerca de proveïdors.

Idiomes
• Català a nivell alt o nadiu.
• Castellà a nivell alt o nadiu.
• Anglès a nivell alt. Especialment per poder llegir, interpretar i redactar projectes, concursos i subvencions.
Disponibilitat de vehicle propi
No
Millores i altres incentius laborals

Salari
Salari brut anual entre 45.000€ i 50.000€.
Off

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades