AUXILIAR D'ADMINISTRACIÓ I COMPTABILITAT

Grup ATRA
Explicació de la demanda
Cerquem auxiliar d'administració i comptabilitat per a treballar a 20h/set a Barcelona amb contracte indefinit.

1. Lloc de treball:
• Necessitem: Auxiliar d’administració i comptabilitat.
• Entitat: Grup ATRA.
• Jornada: 20h/set. Torn tarda
• Ubicació: Barcelona
• Temporalitat: Contracte Indefinit. Incorporació immediata.
• Característiques de l’entitat : Grup Atra són quatre entitats sense ànim de lucre que treballem en el sector dels serveis socials i de la salut. Des de fa més de 30 anys, oferim atenció i tractament a persones en situació de vulnerabilitat i risc d’exclusió social, especialment derivada de les addiccions, la salut mental i el sensellarisme.

2. Titulació: CFGM en Gestió Administrativa o similar.

3. Requisits:
• Coneixements del PGC i experiència mínima de 5 anys.
• Nivell alt d’Excel.
• Valorable coneixement del programa A3CON
• Valorable experiència en entitat del tercer sector
• Es valorà sensibilitat i formació en perspectiva de gènere.
• Competències requerides:
- Català i castellà parlat i escrit.
- Treball en equip.
- Compromís amb l’organització.
- Iniciativa i planificació.
- Persona molt organitzada

Grup ATRA vetlla per un entorn de treball just, segur i respectuós per a totes les persones. Per aquest motiu, compleix amb el que es disposa en la legislació per a la igualtat efectiva de dones i homes que resulti d’aplicació (actualment, Llei catalana 17/2015, del 21 de juliol, d’igualtat efectiva de dones i homes i/o Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març).
Entitat
Grup ATRA
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Atenció directa
Territori / Ubicació
Barcelona
Titulació mínima requerida
Formació professional
Especialitat acadèmica
Auxiliar administrativa
Torns
Tarda
Tipus de jornada
Mitja jornada
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Més de 3 anys
Tasques i responsabilitats
Funcions:
• Recepció i comptabilització dels quadres de caixa dels diferents serveis.
• Control i comptabilització dels ingressos mensuals dels usuaris.
• Gestió administrativa d’altes i baixes d’usuaris.
• Emissió i comptabilització de factures d’usuaris.
• Comptabilització de factures de proveïdors i previsió de pagaments.
• Conciliació de comptes.
• Arxivar documentació.
Idiomes
Català i castellà
Disponibilitat de vehicle propi
No
Salari
10.000-11.000€ Brut/any
Off

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades