ASSOCIACIÓ ASSÍS
Explicació de la demanda
ASSÍS treballa per millorar la qualitat de vida de les persones en situació de sense llar, oferint espais de relació positiva i fent-les protagonistes dels seus processos de canvi. Som una entitat que des de 2001 treballem de forma compromesa i innovadora per oferir atenció, serveis i acompanyament social i emocional a les persones ateses. Des de l’Associació centre d’Acollida Assís, estem cercant a un/a tècnic/a de logística d'alimentació i restauració. Formant part de l’equip de Serveis Generals, serà la persona responsable d’organitzar, planificar i coordinar-se amb la responsable de voluntariat i la resta de l’equip per a garantir un òptim servei en les activitats que desenvolupa Assís relacionades amb alimentació, en concret aquelles relacionades amb els esmorzars del centre dia, l’emmagatzematge i aprovisionament i repartiment d’aliments tant per la seu de l’entitat com dels recursos residencials.
Entitat
Centre d'Acollida Assís
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Barcelona
Titulació mínima requerida
Formació professional
Especialitat acadèmica
Altres
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Cicle formatiu de grau superior en logística o restauració o estudis equivalents. Es valorarà formació universitària relacionada.
Coneixement de la principal normativa aplicable respecte a la seguretat en manipulació i emmagatzematge d’aliments
Formació i experiència mínima de 3 anys en control d’estocs en magatzems externs i interns: supervisió d’existències, inventaris i gestió aprovisionament
Es valorarà formació i/o interès dins de l’àmbit social (integració social o altres)
Ofimàtica, aplicacions de gestió i sistemes d’informació i comunicació. Ús efectiu d’un ERP (Enterprise Resource Planning) i un CRM (Costumer Relationship Management)
Català i castellà parlats, llegits i escrits. Es valoraran els coneixements d’altres idiomes
Permís de conduir
Responsabilitat, autonomia, orientació al client, servei i detall, capacitat de decisió
Coneixement de la principal normativa aplicable respecte a la seguretat en manipulació i emmagatzematge d’aliments
Formació i experiència mínima de 3 anys en control d’estocs en magatzems externs i interns: supervisió d’existències, inventaris i gestió aprovisionament
Es valorarà formació i/o interès dins de l’àmbit social (integració social o altres)
Ofimàtica, aplicacions de gestió i sistemes d’informació i comunicació. Ús efectiu d’un ERP (Enterprise Resource Planning) i un CRM (Costumer Relationship Management)
Català i castellà parlats, llegits i escrits. Es valoraran els coneixements d’altres idiomes
Permís de conduir
Responsabilitat, autonomia, orientació al client, servei i detall, capacitat de decisió
Torns
Matí
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Més de 3 anys
Tasques i responsabilitats
Les seves funcions es desenvoluparan en les següents àrees:
Emmagatzematge i aprovisionament aliments
Responsabilitzar-se de l’emmagatzematge, control d’estoc i aprovisionament dels aliments frescos i secs, coordinant-se amb la resta de l’equip de serveis generals.
Fer comandes de compra dels productes necessaris tant pel que fa a aliments així com consumibles o estris.
Coordinar-se amb el tècnic de logística pel correcte emmagatzematge dels aliments.
Traslladar al responsable de serveis generals les necessitats d’alimentació a cobrir amb compres o possibles donacions
Assegurar-se que els aliments estiguin en correcte estat de conservació i s’emmagatzemin segons la normativa higiènic-sanitària actual.
Decidir quins productes es faran servir pels esmorzars i repartiment d’aliments, especialment en el supòsit que hi hagi opcions no habituals.
Col·laborar en l’elaboració de processos i polítiques de control de qualitat del servei d’alimentació.
Proposar mecanismes per minimitzar el malbaratament alimentari.
Organització i supervisió del servei d’esmorzars
Encarregar-se de l’obertura del centre de dia i de la posada a punt per a iniciar la preparació de l’esmorzar (aliments, begudes, espai i fitxes), garantint que el servei de menjador està llest per obrir.
Coordinar-se amb les persones voluntàries que participen en el servei d’esmorzar, especialment amb la responsable del torn, assegurant-se que queden cobertes les diferents funcions segons planificat amb la responsable de voluntariat.
Donar suport, en cas que sigui necessari, en qualsevol de les diferents funcions, així com supervisar que el servei es desenvolupa segons previst.
Responsabilitzar-se que el voluntariat s’encarregui de mantenir l’ordre i neteja de la cuina durant el servei així com seguint la normativa de manipulació d’aliments.
Assegurar-se que s’ha fet la correcta reposició de consumibles i aliments pel següent dia al acabar el servei.
Verificar que la neteja i manteniment de l’espai del menjador s’està duent a terme correctament (neteja periòdica subcontractada, revisió de control de plagues, osmosis...), en coordinació amb el responsable de serveis generals.
Vetllar pel compliment de tota la normativa higiènic-sanitària i de prevenció de riscos laborals en l’espai del menjador.
Fer les comandes de compra de consumibles o estris necessaris per les tasques.
Establir mecanismes per avaluar contínuament el nivell de qualitat del servei.
Repartiment d’aliments
Ser la persona referent per l’equip de voluntariat de repartiment d’aliments.
Escollir entre els productes frescos disponibles, els que s’ha de repartir aquell dia segons les dates de caducitat i la quantitat existent.
Coordinació amb la resta d’equips
Coordinar-se amb la responsable de voluntariat per al correcte desenvolupament del servei d’esmorzars.
Coordinar-se amb la responsable de voluntariat i l’equip de voluntariat responsable de la preparació d’aliments per a la presa de decisions per a la solució d’imprevistos, fer propostes de millora i l’actualització dels menús d’esmorzars.
Substitució de la responsable de voluntariat en les tasques d’organitzar l’equip de voluntariat mínim indispensable per a la correcta execució dels serveis bàsics en cas de la seva absència per vacances o baixes.
Obrir incidències de manteniment en cas que detecti la necessitat.
Organització de serveis de menjars per esdeveniments ocasionals (dinar de Nadal, Sopar Solidari, etc.)
Emmagatzematge i aprovisionament aliments
Responsabilitzar-se de l’emmagatzematge, control d’estoc i aprovisionament dels aliments frescos i secs, coordinant-se amb la resta de l’equip de serveis generals.
Fer comandes de compra dels productes necessaris tant pel que fa a aliments així com consumibles o estris.
Coordinar-se amb el tècnic de logística pel correcte emmagatzematge dels aliments.
Traslladar al responsable de serveis generals les necessitats d’alimentació a cobrir amb compres o possibles donacions
Assegurar-se que els aliments estiguin en correcte estat de conservació i s’emmagatzemin segons la normativa higiènic-sanitària actual.
Decidir quins productes es faran servir pels esmorzars i repartiment d’aliments, especialment en el supòsit que hi hagi opcions no habituals.
Col·laborar en l’elaboració de processos i polítiques de control de qualitat del servei d’alimentació.
Proposar mecanismes per minimitzar el malbaratament alimentari.
Organització i supervisió del servei d’esmorzars
Encarregar-se de l’obertura del centre de dia i de la posada a punt per a iniciar la preparació de l’esmorzar (aliments, begudes, espai i fitxes), garantint que el servei de menjador està llest per obrir.
Coordinar-se amb les persones voluntàries que participen en el servei d’esmorzar, especialment amb la responsable del torn, assegurant-se que queden cobertes les diferents funcions segons planificat amb la responsable de voluntariat.
Donar suport, en cas que sigui necessari, en qualsevol de les diferents funcions, així com supervisar que el servei es desenvolupa segons previst.
Responsabilitzar-se que el voluntariat s’encarregui de mantenir l’ordre i neteja de la cuina durant el servei així com seguint la normativa de manipulació d’aliments.
Assegurar-se que s’ha fet la correcta reposició de consumibles i aliments pel següent dia al acabar el servei.
Verificar que la neteja i manteniment de l’espai del menjador s’està duent a terme correctament (neteja periòdica subcontractada, revisió de control de plagues, osmosis...), en coordinació amb el responsable de serveis generals.
Vetllar pel compliment de tota la normativa higiènic-sanitària i de prevenció de riscos laborals en l’espai del menjador.
Fer les comandes de compra de consumibles o estris necessaris per les tasques.
Establir mecanismes per avaluar contínuament el nivell de qualitat del servei.
Repartiment d’aliments
Ser la persona referent per l’equip de voluntariat de repartiment d’aliments.
Escollir entre els productes frescos disponibles, els que s’ha de repartir aquell dia segons les dates de caducitat i la quantitat existent.
Coordinació amb la resta d’equips
Coordinar-se amb la responsable de voluntariat per al correcte desenvolupament del servei d’esmorzars.
Coordinar-se amb la responsable de voluntariat i l’equip de voluntariat responsable de la preparació d’aliments per a la presa de decisions per a la solució d’imprevistos, fer propostes de millora i l’actualització dels menús d’esmorzars.
Substitució de la responsable de voluntariat en les tasques d’organitzar l’equip de voluntariat mínim indispensable per a la correcta execució dels serveis bàsics en cas de la seva absència per vacances o baixes.
Obrir incidències de manteniment en cas que detecti la necessitat.
Organització de serveis de menjars per esdeveniments ocasionals (dinar de Nadal, Sopar Solidari, etc.)
Idiomes
Català i castellà parlats, llegits i escrits. Es valoraran els coneixements d’altres idiomes
Disponibilitat de vehicle propi
No
Millores i altres incentius laborals
Contracte indefinit amb Conveni Acció social amb infants, joves, famílies i d'altres en situació de risc
Incorporació prevista juny 2025
Jornada de 38,5 hores setmanals
Horari: Dilluns 8h a 15:30h; Dimarts 8h a 17:30h; Dimecres 8h a 15:30h; Dijous 8h a 15:30h ; Divendres 8h a 14:30 amb els seus descansos corresponents
Bon ambient de treball en una associació compromesa amb la seva missió
Fins a 30 hores de formació continuada a realitzar durant l’any
Incorporació prevista juny 2025
Jornada de 38,5 hores setmanals
Horari: Dilluns 8h a 15:30h; Dimarts 8h a 17:30h; Dimecres 8h a 15:30h; Dijous 8h a 15:30h ; Divendres 8h a 14:30 amb els seus descansos corresponents
Bon ambient de treball en una associació compromesa amb la seva missió
Fins a 30 hores de formació continuada a realitzar durant l’any
Salari
Salari: 25.911,69€ bruts anuals per 14 pagues
Off