Deltacoop SCCL
Explicació de la demanda
A Deltacoop busquem un/a administratiu/va amb experiència per incorporar-se al nostre equip de gestió. Volem una persona organitzada, polivalent i amb iniciativa, que pugui donar suport a les diferents tasques administratives de la cooperativa i vetllar pel bon funcionament dels processos financers i comptables.
Entitat
Deltacoop SCCL
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Baix Llobregat
Begues
Castelldefels
Gavà
Viladecans
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Famílies (nombroses, monoparentals, etc)
Infància
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Especialitat acadèmica
ADE
Administració
Administració i Direcció d'Empreses
Economista
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Experiència, competències i habilitats requerides pel lloc de treball:
• Experiència prèvia en tasques administratives similars.
• Formació universitària en ADE, economia, comptabilitat i finances, o similar.
• Habilitats organitzatives i capacitat per gestionar múltiples tasques.
• Orientació al detall, autònoma, amb iniciativa i resolutiva.
• Capacitat de treball en equip.
• Sensibilitat per l’àmbit social.
• Identificació amb els valors i missió del cooperativisme.
• Experiència prèvia en tasques administratives similars.
• Formació universitària en ADE, economia, comptabilitat i finances, o similar.
• Habilitats organitzatives i capacitat per gestionar múltiples tasques.
• Orientació al detall, autònoma, amb iniciativa i resolutiva.
• Capacitat de treball en equip.
• Sensibilitat per l’àmbit social.
• Identificació amb els valors i missió del cooperativisme.
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Més de 3 anys
Tasques i responsabilitats
Funcions principals:
1. Formar part de l’equip de gestió i col·laborar en la coordinació de les tasques administratives.
2. Supervisar i assegurar el correcte seguiment dels processos comptables i financers, treballant en coordinació amb l'assessoria externa.
3. Gestionar documentació, arxius i correspondència.
4. Donar suport en la gestió de factures, pagaments i cobraments.
5. Coordinar tasques administratives diverses segons les necessitats de l’empresa.
6. Donar Suport a l'equip de gestió en el desplegament de les diferents línies de negoci i projectes, incloent suport en la gestió de subvencions: coordinació i seguiment de projectes, sol·licitud, execució i justificació de projectes, destacant l'àrea econòmica.
7. Desenvolupar i treballar per la sistematització de nous processos.
8. Seguiment i proposta de millora en la gestió del procés i relació amb les empreses col·laboradores (proveïdores).
9. Control i gestió de les obligacions fiscals.
10. Donar suport en altres àrees quan sigui necessari.
1. Formar part de l’equip de gestió i col·laborar en la coordinació de les tasques administratives.
2. Supervisar i assegurar el correcte seguiment dels processos comptables i financers, treballant en coordinació amb l'assessoria externa.
3. Gestionar documentació, arxius i correspondència.
4. Donar suport en la gestió de factures, pagaments i cobraments.
5. Coordinar tasques administratives diverses segons les necessitats de l’empresa.
6. Donar Suport a l'equip de gestió en el desplegament de les diferents línies de negoci i projectes, incloent suport en la gestió de subvencions: coordinació i seguiment de projectes, sol·licitud, execució i justificació de projectes, destacant l'àrea econòmica.
7. Desenvolupar i treballar per la sistematització de nous processos.
8. Seguiment i proposta de millora en la gestió del procés i relació amb les empreses col·laboradores (proveïdores).
9. Control i gestió de les obligacions fiscals.
10. Donar suport en altres àrees quan sigui necessari.
Idiomes
Català i Castellà
Disponibilitat de vehicle propi
No
Millores i altres incentius laborals
Oferim:
• Incorporació a un projecte social, dinàmic i en continu creixement.
• Aplicació del Conveni col·lectiu per a centres d'atenció precoç de Catalunya
• Entorn de treball col·laboratiu
• Lloc de treball estable
• Jornada completa
• Remuneració segons el perfil professional
• Incorporació a un projecte social, dinàmic i en continu creixement.
• Aplicació del Conveni col·lectiu per a centres d'atenció precoç de Catalunya
• Entorn de treball col·laboratiu
• Lloc de treball estable
• Jornada completa
• Remuneració segons el perfil professional
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica
Oferta en PDF
Oferta de feina84.29 KB