Referent Econòmic

Explicació de la demanda
Descripció:
Som una entitat privada, d’iniciativa social i sense ànim de lucre, d’abast català, que exerceix les figures jurídiques de suport a persones majors d’edat amb discapacitat intel·lectual  i/o deteriorament cognitiu.



Busquem una persona per unir-se al nostre gran equip humà com a Referent Econòmic, dins de l’àrea econòmica. La seva missió principal és la gestió i l'administració econòmica del patrimoni, els ingressos i les despeses de les persones que acompanyem.



Funcions



Controlar la comptabilitat capturant, verificant, mesurant i plasmant totes les despeses i ingressos que es produeixen en la vida de les persones usuàries assignades.
Col·laborar amb l'elaboració, revisions i seguiment del pressupost de cada persona usuària.
Supervisar la tresoreria de les persones usuàries.
Revisar els criteris formals de les peticions de pagament assignades pel flux i acceptar el pagament de les mateixes assegurant la seva viabilitat.
Realitzar les sol·licituds i gestions administratives necessàries per al bon desenvolupament del suport economicofinancer.
Gestionar i administrar els contractes d'assegurances , subministraments, lloguers i altres, comptant amb els equips transversals per a aquelles funcions que es requereixi el treball directe amb la persona usuària.
Assistir a les persones usuàries col·laborant i informant per a la presa de decisions.
Vetllar per la rendibilitat i el bon estat del patrimoni de les persones usuàries.
Recopilar tota la informació necessària interna o externament per a conèixer l'estat econòmic, trajectòria econòmica i voluntat de la persona usuària.
Elaborar els informes econòmics referits a les persones usuàries, sol·licitats pels jutjats o altres administracions (inventari, informes periòdics, declaracions o liquidacions fiscals, etc.)
Recopilar i custodiar la documentació necessària per a justificar les despeses i ingressos, provinents de liquidacions internes, liquidacions de residències o centres, factures de proveïdors, etc.
Col·laborar de manera proactiva en les comissions i projectes transversals de la Fundació que tenen per objectiu aconseguir un major desenvolupament i autonomia de les persones usuàries.
Tasques administratives vinculades amb els equips transversals , amb l'àrea econòmica i els propis del lloc de treball.


Condicions:
Inicialment, contracte de substitució amb una duració prevista de 6 mesos.
Incorporació immediata.
Jornada completa (de juliol a setembre jornada intensiva de 8 a 15 hores).
Formació continua.
Formar part d’una sòlida i solidària entitat social, solvent i molt acreditada.






Requisits:
Es valorarà molt positivament un any mínim d’experiència en funcions similars.
Titulació oficial mínima Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració o equivalent.
Coneixements específics i tècnics: Comptabilitat, tràmits amb les administracions i serveis comuns de gestoria.
Català nivell C acreditat.
Domini d’Excel i nivell d’usuari de la resta del Paquet Office i de les aplicacions de Microsoft 365.
Competències desitjables: Iniciativa, planificació, ordre i qualitat, treball en equip, comunicació positiva, empatia, compromís, autoconfiança, autocontrol, flexibilitat, capacitat d’aprenentatge, pensament analític i conceptual.


Font: https://xarxanet.org/oferta-feina/referent-economic-5
Entitat
+Tu Fundació de Suport
Termini del procés de selecció
Territori / Ubicació
Barcelona
Disponibilitat de vehicle propi
No
Off

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades