Associació Centre de Formació i Prevenció
Explicació de la demanda
educador/a crae
Entitat
Associació Centre de Formació i Prevenció
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Atenció directa
Territori / Ubicació
Mataró
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Infància
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Especialitat acadèmica
educador social
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Tasques i responsabilitats
Funcions: Atenció assistencial, educativa i emocional d’infants i adolescents tutelats per la Direcció General d’atenció a la infància i
l’adolescència (DGAIA).
Afavorir les condicions que garanteixin l’acollida de l’infant i/o l’adolescent en un ambient d’afecte, comprensió i seguretat emocional.
Vetllar per una bona dinàmica durant els caps de setmana que respongui de manera òptima a les necessitats dels infants i adolescents atesos.
Cobrir les necessitats bàsiques de l’infant i l’adolescent en tots els àmbits del seu projecte educatiu.
Coordinacions externes amb els professionals implicats en els processos dels infants i adolescents atesos, en tots els seus àmbits (educatiu,
sanitari, lleure...).
Participació en les reunions d’equip educatiu i supervisions de casos.
l’adolescència (DGAIA).
Afavorir les condicions que garanteixin l’acollida de l’infant i/o l’adolescent en un ambient d’afecte, comprensió i seguretat emocional.
Vetllar per una bona dinàmica durant els caps de setmana que respongui de manera òptima a les necessitats dels infants i adolescents atesos.
Cobrir les necessitats bàsiques de l’infant i l’adolescent en tots els àmbits del seu projecte educatiu.
Coordinacions externes amb els professionals implicats en els processos dels infants i adolescents atesos, en tots els seus àmbits (educatiu,
sanitari, lleure...).
Participació en les reunions d’equip educatiu i supervisions de casos.
Disponibilitat de vehicle propi
No
Salari
26000 brut anual
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica
Oferta en PDF
dia crae caps sense.pdf202.58 KB