Tècnic/a Administratiu/va Compres

Intress
Explicació de la demanda
Intress cerca un/a Tècnic/a Administratiu/va en Compres per a incorporar-se al Departament de Finances de l'entitat, seria per estar a la nostra Seu de Barcelona.



La persona seleccionada haurà de realitzar tasques de suport en l'àrea de compres, fent gestió dels serveis que gestionem i de la pròpia entitat.

Entitat
Intress - Instituto de Trabajo Social y Servicios
Termini del procés de selecció
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Barcelona
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Sense atenció directa
Titulació mínima requerida
Formació professional
Especialitat acadèmica
Cicle superior Administracio i finances
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Què esperem de tu?

Formació acadèmica necessària:

Graus relacionats amb la Gestió Administrativa.
Experiència professional necessària:

Experiència de 2 anys realitzant funcions i tasques similars.
Coneixements necessaris:

Coneixements de comptabilitat bàsica (seient, com comptabilitzar).
Coneixements d'ofimàtica: Excel i taules dinàmiques.
Altres aspectes a valorar:

Capacitat analítica, proactivitat i organització.
Valorem molt les ganes d'aprendre!


Aquesta oferta pot ser una bona oportunitat per formar part d'un bon equip, i una gran entitat, que anem creixent cada dia més!
Tipus de jornada
Jornada sencera
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
Què farás?

Fer seguiment de tota la documentació que es genera a partir dels serveis (arxiu de contractes, seguiment de controls, etc…) per al seu posterior arxiu.
Gestionar les sol·licituds de compra, seguint les instruccions marcades.
Extreure dades de excel per a poder anàlisis posteriors.
Contactar amb proveïdors per a gestionar documentació.
Controlar el CRM, en matèria d'avaluacions de proveïdors
Seguiment de la flota de vehicles (lliurament, taller, multes, etc…).
Seguiment d'obres dels serveis o de Intress.
Donar suport al departament.


Què oferim?

Incorporació: immmediata, t'estem esperant!

Contracte: indefinit, és una posició estable.

Jornada: 38,5h setmanal

Horari: De dilluns a divendres de 08.00 – 15.00 i dues tardes des de les 08.00 fins 17.30-18.00h (a determinar).

Retribució: 1.594,22€ bruts mensuals (x 14 pagues 22.319,08€ bruts anuals).

Formaràs part d'una entitat dedicada a l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.

https://intress.talentclue.com/es/node/109905895/12623479
Disponibilitat de vehicle propi
No
Millores i altres incentius laborals
Teletreball
Jornada intensiva a l'estiu
Millora continua i projecció dins del departament
Promoció interna
Salari
22.319,08€ bruts anuals
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades