Fundació Mambré
Explicació de la demanda
Atendre les demandes d’habitatge i el suport a l’adaptació i convivència actuant com a referent de pis.
Entitat
Fundació Mambré
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Barcelona (província)
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Persones sense llar
Titulació mínima requerida
Formació professional
Especialitat acadèmica
CFGS Integració social
Diplomada en educació social
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Titulació universitària en l’àmbit del Treball social, Educació Social o altres ciències socials, o en l’àmbit del dret i la gestió immobiliària.
Experiència mínima d’un any en programes d’habitatge social, administració de finques, oficines locals d’habitatge o equivalent
Domini d’eines informàtiques : paquet office, Excel, bases de dades, anàlisi de dades, Internet i aplicacions
Experiència mínima d’un any en programes d’habitatge social, administració de finques, oficines locals d’habitatge o equivalent
Domini d’eines informàtiques : paquet office, Excel, bases de dades, anàlisi de dades, Internet i aplicacions
Torns
Matí
Tarda
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
Relació amb les entitats socials derivants. Rebre sol·licituds de les entitats derivants i valorar els casos
Gestionar les altes i baixes en les places dels habitatges optimitzant l’ús de totes les places.
Donar a conèixer els programes i condicions de l’estada als habitatge a les persones beneficiàries i consensuar l’entrada
Preparar els contractes de lloguer segons les particularitat de cada persona, programa i habitatge i gestionar la signatura i entrada a l’habitatge
Acompanyament a les persones llogateres pel compliment de les responsabilitats contractuals
Controlar la vigència dels contractes dels habitatges gestionats i procedir a les renovacions.
Gestió de la documentació i informació a través de la base de dades i arxiu de l’entitat
Atendre les incidències de manteniment i coordinar l’àrea de manteniment la seva resolució
En habitatge compartits, gestionar conflictes de convivència si escau
Vetllar pel correcte manteniment i cura dels habitatge per part de les persones beneficiàries
Vetllar els canvis de titularitat dels subministraments a nom de les persones ateses
Fer seguiment i control de morositat en coordinació amb l’àrea comptable i plantejar propostes de solució
Suport en la redacció de projectes i gestió de subvencions
Gestionar les altes i baixes en les places dels habitatges optimitzant l’ús de totes les places.
Donar a conèixer els programes i condicions de l’estada als habitatge a les persones beneficiàries i consensuar l’entrada
Preparar els contractes de lloguer segons les particularitat de cada persona, programa i habitatge i gestionar la signatura i entrada a l’habitatge
Acompanyament a les persones llogateres pel compliment de les responsabilitats contractuals
Controlar la vigència dels contractes dels habitatges gestionats i procedir a les renovacions.
Gestió de la documentació i informació a través de la base de dades i arxiu de l’entitat
Atendre les incidències de manteniment i coordinar l’àrea de manteniment la seva resolució
En habitatge compartits, gestionar conflictes de convivència si escau
Vetllar pel correcte manteniment i cura dels habitatge per part de les persones beneficiàries
Vetllar els canvis de titularitat dels subministraments a nom de les persones ateses
Fer seguiment i control de morositat en coordinació amb l’àrea comptable i plantejar propostes de solució
Suport en la redacció de projectes i gestió de subvencions
Idiomes
Domini del català i castellà nivell C1
Disponibilitat de vehicle propi
No
Millores i altres incentius laborals
ES VALORARÀ
Coneixement de la normativa d’arrendaments urbans i dels ajuts i prestacions públiques relacionades amb l’habitatge.
Coneixements i experiència en administració i gestió econòmica d’entitats/empreses
Experiència en entitats sense ànim de lucre i sensibilitat social
Lloc de treball situat a Barcelona
Jornada: 38,5 hores setmanals
Coneixement de la normativa d’arrendaments urbans i dels ajuts i prestacions públiques relacionades amb l’habitatge.
Coneixements i experiència en administració i gestió econòmica d’entitats/empreses
Experiència en entitats sense ànim de lucre i sensibilitat social
Lloc de treball situat a Barcelona
Jornada: 38,5 hores setmanals
Salari
Salari segons conveni d’acció social i vàlua.
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica
Oferta en PDF